Jump to content

Vad har ni i era burkar?

jontemad
 Share

Recommended Posts

Ehh? 512? ehh 256, jag har ett Asus GeeForce 4 Ti 4600 och de är jag fullt nöjd me, för ingen dator kan behärska ett graffe så bra att mer är 128 utnyttjas... vem bryr som om minnes kapaciteten? Om den inte kan ´ta emot lika mkt info som den skickar, vafaallls ska du då ha en massa minne till då? andvända som fothus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GeForce4ti 4600

fått ett nytt? hade du inte geforce 3 förr? aja..jag har ett geforce 2 ultra 64 mb och tänkte köpa ett gefirce fx 5800 128 mb för "bara" 2000kr MEN eftersom GeForce FX 5900 ULTRA 256 mb (!!!) "bara" fick 30 fps på 1600X1200X32 och high deteil i DOOM 3 vet jag inte om jag ska vänta lite innan...Den fick 50 fps i 1024X768X32 och high detail. Det är alltså inte helt perfect! och Ati 9800 PRO 256 mb var VÄRRE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fått ett nytt? hade du inte geforce 3 förr? aja..jag har ett geforce 2 ultra 64 mb och tänkte köpa ett gefirce fx 5800 128 mb för "bara" 2000kr MEN eftersom GeForce FX 5900 ULTRA 256 mb (!!!) "bara" fick 30 fps på 1600X1200X32 och high deteil i DOOM 3 vet jag inte om jag ska vänta lite innan...Den fick 50 fps i 1024X768X32 och high detail. Det är alltså inte helt perfect! och Ati 9800 PRO 256 mb var VÄRRE!

Hmm, smidig, de var meningen att Doom3 skulle lagga, de var ENBART en tidig beta.. spelet kommer dröjja s länge innan de släpps... tror du dom fixxat till grafik motorn 1 år innan dom släpper spelet? va troru dom sysslar med under resterande tid då? bygger korthus me ms paint? -_- D3 laggade på en p4 2.6 1024 rd-ram ATI radeon 9700 pro

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, smidig, de var meningen att Doom3 skulle lagga, de var ENBART en tidig beta.. spelet kommer dröjja s länge innan de släpps... tror du dom fixxat till grafik motorn 1 år innan dom släpper spelet? va troru dom sysslar med under resterande tid då? bygger korthus me ms paint? -_- D3 laggade på en p4 2.6 1024 rd-ram ATI radeon 9700 pro

jaha...så det släpps inte förän ett år eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa jag de eller? dumma jävel.. Opps -_- jag sa att de tar tid att utveckla grafikmotorn.

Men vafan vad har jag sagt? Att man gör motorn på fem minuter eller? -_- Även om det är ett beta tror jag inte man kommer få 3 ggr så mer fps i fullversionen. Dessutom e det SÅ mycket mer det finns att göra än bara fixa motorn...som inte är det allra jobbigaste...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor