mrVercetti Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag laddade ner Modern Mod, och följde instruktionerna, som stog här i forumet.. Jag skulle öppna Vice City, men då blev bara skärmen helt svart, och fel-signalen lät. Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kan ha hittat svaret.. kanske... mer info om d blev rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jo d funkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Skulle passa bättre i modding forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Skulle passa bättre i modding forumet! Detta är modding forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Skulle passa bättre i modding forumet! lol :EDIT: Detta är min 400'ade post! Redigerad 11 augusti, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Meccano Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Har oxo problem med den modden. Mitt problem är dock att hjulen på bilarna försvann när jag installerade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Har oxo problem med den modden. Mitt problem är dock att hjulen på bilarna försvann när jag installerade den. Har du DMagic Wheel Mod installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 lol :EDIT: Detta är min 400'ade post! kan ju vara så att tråden blivit flyttad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts