FerkurZ Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Taget ur Mail-Gamer (PcGamer)"Nej, bokstaven d ska faktiskt vara där i titeln. Detta handlar inte riktigt om Valves inte helt okända uppföljare, utan faktiskt om ett fanprojekt som går ut på att skapa en 2D-version av Half-Life 2. Det är en sidscrollande historia i klassisk stil, men med allas vår hjälte Gordon Freeman och hans mäktiga kofot i huvudrollerna. Spelet heter egentligen Codename: Gordon, och än så länge finns det bara en video att ladda ner från sidan nedan, men att döma av den verkar det som om spelet är troget sitt ursprung, om än väldigt platt. Räkna med massor av fällor du kan använda mot fiender och en och annan zombie." http://www.halflife2d.com Det ser faktiskt kul ut ska lätt ladda ner det när det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 inte en nyhet men endå tror inte så många har sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag har sett det för jätte länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 inte sett det, men jag hatar halflife, tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 inte sett det, men jag hatar halflife, tråkigt.. Half Life är ett av tidernas bästa spel och det är jag inte ensam om att tycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 nja det är väl nåra till som tycker som du Arvid:P....kanske hälften av (om inte mer) som håller på med datorer ...ja tycker hur som helst att det ser skit grymt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts