Guest Teddy_ponken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kom in nu om du vill spela mta? Info: IP12.3.252.208 Port:2003 verision:1.0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag kommer genast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 om ni inte svarar inom 10 min så stänger jag ner servern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 skriv på IRC.... det gör jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 veyt inte hur man använder mirc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hahahahaha vilka töntar som spelar mta hahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det där är en klar Varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hahahahaha vilka töntar som spelar mta hahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahaha detta har jag aldrig sagt och hoppades att få sippa : DIN JÄVLA @#%£%]¤$ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ta det lugnt, han har fått en välförtjänt varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts