Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Aaa..eee..jag undra bara varför det finns. Jag tycker det e ganska irriterande när man har svarat på en topic och sedan måste vänta 1 minut för att svara på nästa. Nyss (innan jag skrev det här) så svarade jag på 3-5 topics och fick vänta 1 minut emellan. Ändrade låt på winamp under tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag vet det e jobbigt med flood control ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag vet det e jobbigt med flood control ...... jag tycker också det är jobbigt men jag tror bara det är för att undvika spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag trycker bara på uppdatera så försvinner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Vadå? Nu förstår jag inte. Flood Control? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Jag tycker det är bra med flood control så folk inte spammar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Vadå? Nu förstår jag inte. Flood Control? Om du skriver ett post och försöker skriva ett till så står det: Sorry, an error occured. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Flood control is enabled on this board, please wait 60 seconds before replying or posting a new topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Ja med röd Text! vin röd ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 Jag tycker det är ganska jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2002 ja jobbigt e det också.............. ................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ja med röd Text! vin röd ... Varför skrev du det?? helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Varför skrev du det?? helt onödigt Varför skrev du detta då?? helt onödigt... Igenkligwn så ska man inte kommentera nått T.ex. Olle skriver: LoL Kalle skriver: SPAMM!!! Då har ju kalle oxå spammat, igenkligen?!?! så e det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Varför skrev du detta då?? helt onödigt... Igenkligwn så ska man inte kommentera nått T.ex. Olle skriver: LoL Kalle skriver: SPAMM!!! Då har ju kalle oxå spammat, igenkligen?!?! så e det... jag spammar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 jag spammar inte Det där var nog lite...hmmm och det var mitt med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 jag spammar inte SPAM!!!! (jag var bara tvungen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ska man hålla på så här kan man göra det hur länge som hellst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2002 Ska man hålla på så här kan man göra det hur länge som hellst.... försökte bara skämta lite men vi får väl sluta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts