Rabbit_man Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag har inte varit medlem så länge så bli helst inte sura men hur gör man om man har gjort en topic och sen så skriver nån till mig hur gör jag för att svara på det meddelandet som han skickade till mig??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/forum/invboard/style_images/1/t_reply.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det lilla jag har lärt mig som också är relativt ny på denna super bra saite är följande. Du kan trycka: Add reply och skriva vad du nu tänkt svara Du kan avända Quote: för att välja ut en användares del av/ eller hela text och sedan svara Hoppas att detta hjälper dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Ok!! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts