Rabbit_man Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Går det att komma in på The Greasy chooper ? om det går hur gör man??? Om ni vet så blir jag Snälla svara :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Redigerad 7 augusti, 2003 av Rabbit_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Vad var det för uppdrag nu igen? btw, Det hjälper inte att du skriver t.ex. snälla svara och en massa smilies efter. Tror du att någon tänker: "Nä, det här vill jag inte svara på.", men om det ser att det står snälla svara så tänker dom: "Ja men då måste jag ju svara."... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 The Greasy Chopper är väl motorcykelbaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 The Greasy Chopper är väl motorcykelbaren? Jaha, nu är jag med! Det finns en mod nånstans att ladda ner som gör att man kan komma in på massa sånna ställen, t.ex. mc-baren, V-Rock studion, etc. Minns dock inte var man kunde ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MafiaMan Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Det finns en mod nånstans att ladda ner som gör att man kan komma in på massa sånna ställen, t.ex. mc-baren, V-Rock studion, etc. Minns dock inte var man kunde ladda ner! har Redigerad 7 augusti, 2003 av MafiaMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Men när jag har laddat ner det så måste man öppna modden med ett program vilket??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 öhh hur ladda man ner där i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Men när jag har laddat ner den så står det "öppna med" Men vilket program ska jag ta? Och jag har ett till problem det är att jag råkade klicka på "öppna alltid med detta program" Och nu är det typ så jag öppnar med ett fotoprogram på alla modprogram jag laddar ner!!!! Hur gör jag för att öppna med ett annat program??? Jag vet att det blev lite off-topic nu men snälla svara än då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag tror att du ska ersätta filen med en annan... tror jag... Man ändrar program genom att klicka egenskaper, sen står det nåt i stil med "Öppna Med" så väljer du vilket program du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Men det är ju det som inte går! Det går inte att byta program! :'( Det är knäppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 skum... men du behöver egentligen inte byta... du ska ju inte öppna dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rabbit_man Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Ok Redigerad 9 augusti, 2003 av Rabbit_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts