supmah Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ja har 30 st paket vilket är väldigt lite. Kan alla som läser det här åtminståne säga vart ett paket ligger!!!!!????Vill ha så många paket som möjligt....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 1. beror ju på vilka du har tagit. 2. ladda ner GTApackages då ser du vilka du har kvar. ( här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Här finns en bra karta: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Klicka på 100% Completion och sen på Hidden Packages! Sen kan du även trycka på rutorna som kommer upp för att se en bid på paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Men det funkar väll inte om man har till Ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Men det funkar väll inte om man har till Ps2?? Nej, det är klart att GTApackages inte funkar till ps2! Redigerad 7 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 men kartan funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Här finns en bra karta: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Klicka på 100% Completion och sen på Hidden Packages! Sen kan du även trycka på rutorna som kommer upp för att se en bid på paketet. Helt rätt... Kartan rockar.. jag har 98 hidden pakages... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Helt rätt... Kartan rockar.. jag har 98 hidden pakages... Jag har 100! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kan inte hitta dom sista... vet inte vilka jag har tatt o inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kan inte hitta dom sista... vet inte vilka jag har tatt o inte Om du har VC på PC så kan du ju ladda hem GTApackages! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts