robban... Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag fuskar för då blir dett dubbelt så skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag tycker det verkar lite långsökt Vilket var lånsökt .. menar du det med att grafiska läget eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curryman Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag älskar att fuska, kan inte vara utan. Så fort jag fått in spelet i datorn (helst före) ska jag ha varenda fusk och trainer som finns i hela världen. Jag kan inte kontrollera mitt fuskande! Ingen som vet om nån Anonyma Fuskare Förening va??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag älskar att fuska, kan inte vara utan. Så fort jag fått in spelet i datorn (helst före) ska jag ha varenda fusk och trainer som finns i hela världen. Jag kan inte kontrollera mitt fuskande! Ingen som vet om nån Anonyma Fuskare Förening va??? :'( lol Jag fuskade också när jag va 7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 lol Jag fuskade också när jag va 7! Gjorde jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 jag tror jag ska börja fuska igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 lol Jag fuskade också när jag va 7! ja. ja fuskar ja e 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 ja. ja fuskar ja e 6 Ja då fuskade jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jag tror jag ska börja fuska igen jag fuskar när man jag klarat 100%. men man kan ju få 100% om man har fuskat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har faktiskt aldrig (!) fuskat i ett spel om jag inte klarat det först...nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 jag fuskar när man jag klarat 100%. men man kan ju få 100% om man har fuskat! ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 And voliá, ett litet fusk de e ju skit lätt mission jag klarar det utan fusk !!! Man e fag om man fuskar för då kan man inte säga att man har klarat uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 fuskar inte, bara när jag inte har nåt att göra, men då sparar jag inte efter Samma här! (Redan klarat det mesta har 5% kvar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Fusk i spel är ursprungligen till för att spelrecencenter ska ta sig igenom spelet snabbt, om det är ett långt/svårt spel så kan ju inte recencenterna sitta med det i en månad när de har en deadline på kanske en vecka. Och man kan ju inte recencera ett spel som man bara klarat halvt. Sen finns det ju fusk som bara är roliga (tex attractive) och dom fusken är det ju helt okej att använda eftersom dom förlänger speltiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nej? Fusk är till för att ha kul eller om man har fastnat grovt. Spelrecencenterna måste ju spela igenom spelet, annars är det lite svårt att recencera spelet Det säger sig självt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag fuska i PS2 verisionen av VC och GTA3 ... jag ångrar det! Men i VC PC så har jag bara andvänt 2 fusk, båda "No-Wanted Level", båda gånger - nödlägen! Jag ska nog inte fuska mer! Men när jag spela VC PC så tyckte jag att det var lika lätt utan fusk! Jag kommer ihåg när jag spela Jedi Knight när jag var liten ... INGA FUSK! det var ju mycke roligare då det blev längre livslängd! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 *jag fuskar inte jag gör bara spelat lite lättare* lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 jag fuskr ibland ,, på vissa spel.....jag fuskade på vice city men jag tänkte bara testa fusken men sen kunnde jag ente låta bli å fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts