kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 När jag ska spela gta3 så blir det ba** grafik jag har windosxp pro och högst 32bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Va?! Du får nog förklara lite bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 förlåt :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 förlåt :'( :'( Du kan ju försöka med att föklara bättre så kanske jag förlåter dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 när jag statrar spelet så ser man inte texten och så är det en svart fyrkant vid musen. så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Vilken text är det man inte ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ladda ner dem senaste driv rutinerna till ditt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 1 all text 2 jag har inte internet(jag har två datorer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 1 all text 2 jag har inte internet(jag har två datorer) Ladda ner drivrutinerna på datorn med internet och läggupp filerna på en diskett eller cd då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Du behöver nog XP-patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag spelar på min data där det inte finns internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag spelar på min data där det inte finns internet Jaha, men ladda ner det på en dator som har internet då, och lägg filerna på en disket eller cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag får inte ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag får inte ladda ner vad får du inte ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 allting får jag inte ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 öö.. allting? drivrutiner får man nog ladda hem, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag får inte för min pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Vad synd då! Då får du nog köra GTA 3 så där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hehe.. jag klara de mig en liten bit in i uppdragen med den buggen.. men du måste ladda ner den annars funkar det inte! det e ju faktiske en drivrutin från windows... så jag tycker att det e dumt av din pappa att förbjuda dig att ladda ner den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 nu funkar det inte alls ps jag såg en patch på en skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts