Karlsson Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kan någon ge en länk till en bra handlingeditor, jag har laddat ner Numtel's GTA:VC PC Car Stat Editor Version:2.0 men jag hittar inte vissa bilar i den och där finns namn på bilar jag inte alls känner igen. Så det skulle sitta bra med en bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jo det ät lite dåligt. Men det finns ju "picture" man kan kan trycka på så får man en bild på den. PCJ600 är ju bike och sandshez dirtbike, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Karlsson, vart tankade du hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jo det ät lite dåligt. Men det finns ju "picture" man kan kan trycka på så får man en bild på den. PCJ600 är ju bike och sandshez dirtbike, osv. Men jag hittar ingenstans man kan trycka för att få en bild, en förklaring tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 På GTA Vice Car Editor finns det en flik när du har valt en bil som heter "picture". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 The-copy, hittade den inte på google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts