spacepig Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hej jag undrar om nån vet av nån Färdig php sajt som har news Script med coments och som har en Administrator Panel så man kan sköta sajten lätt utan att kunna PHP jag har sökt på google utan att hitta nåt!!! Det ska vara Gratis helst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 PHP-nuke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) den sidan e inte bra tycker jag Redigerad 7 augusti, 2003 av GTA_moddar_hjälpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 PHP-nuke? ...är skit! Nämen, PHP-Nuke är inte speciellt bra, och det ser väldigt oproffsigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 postnuke finns också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 PHP-nuke är väl hyffsat, men vad är det som är dåligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 den sidan e inte bra tycker jag den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 vet en hemsida där man kan göra php forum i 2 olika stiler eller a få php forum i 2 olika stilar kan göra till er om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 förresten vampire funkar ditt spaceports konto du fick av mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 förresten vampire funkar ditt spaceports konto du fick av mig? nej det gör den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) jag kan hosta ett phpBB forum åt den som vill vampire: med de flesta större forumen kan man ladda ner olika styles Redigerad 9 augusti, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag vet men vissa brukar vilja ha den vanliga stilen som många forum har ex fuska.nu och jag ksn göra ett sånt forum till den som vill på ungefär2 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 jag har phpbb2 på min hemsida Jag vill ha php-nuke men får inte igång skiten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 e107 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Skulle inte rekommendera PHP Nuke. Det får hela sida att bli en newbie-sida... HotScripts.com är den största och bästa sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 HotScripts.com är den största och bästa sidan! snarare http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ment/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) kan nån linka till nått sånt news script pogram eller nått sånt? gratis . Lr finnsde någon stans på sidan? där man bvara kan klicka på download o sen tankar man de. Redigerad 22 januari, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 www.qlog.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 www.qlog.org va e de för sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 finns nog nåt på phpsidan.nu eller com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts