Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Nu när skolan snart ska börja så är många lite ledsna Då passar det bra med en ny mod till GTA! När jag såg Arvid göra sin bana så tänkte jag GTA är ju SKITKUL! så jag satte igång att göra en liten bana! Banan är avsedd för MULTIPLAYER (du kan spela på Singel player, men banan fyller då ingen funktion) Det är ett motorcyckel lopp där 6 stycken kan delta det är 6 "spår" brevid varandra, där en motorcyckel finns klar vid varje "spår" banan går helt från nord till syd! (tro mig, det är en lång sträcka!) I slutet av banan finns en Pansarvagn! den som hinner först i mål kan ta den och "leka" lite med dom övriga deltagarna Versionen är lite buggig, och precis som MTA kan spelet stängas av, helt utan anledning! Jag jobbar på det! ENJOY!!!!!!! Ladda ner Bike Racing (208kb) *<EdIt>* Arvid hittade en bugg! Krockar man med tanken hänger sig spelet! ska åtgärda det alldeles strax! Redigerad 6 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hehe! Det låter coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kan man få ett screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hehe, ser mycket lovande ut. Synd att jag inte har GTA instalerat, ska nog rota fram det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kan man köra MP över internet på GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 yes, my child! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Screen! coolt! ska kanske ladda ner GTA. *edit* håller på att ladda ner!! har nu kommit till 2% tid kvar: 1 tim 35 min! Redigerad 6 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 banan var rolig, men som du sa kunde det stängas avutan anledning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 banan var rolig, men som du sa kunde det stängas avutan anledning.... arvid letar buggar åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) arvid letar buggar åt mig Han letar jämt efter buggar! Han kan bergis dansa bugg Redigerad 6 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 arvid letar buggar åt mig japp och nu är det fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 den gamla ZIP filen är nu ersatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 i skrivande stund så startas datorn där jag spelade GTA på.. testade nya banan ( upptateringen ) valde bana, och lät det laddas.. "poof" skärmen vart svart. det var bara och göra vaktmästaravstängning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) i skrivande stund så startas datorn där jag spelade GTA på.. testade nya banan ( upptateringen ) valde bana, och lät det laddas.. "poof" skärmen vart svart. det var bara och göra vaktmästaravstängning snart fixat *EDIT* nu funkar det Redigerad 7 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 vad ska man klicka på om man ska köra online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 join network om du ska spela på annans server gather network om du ska hosta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 join network om du ska spela på annans server gather network om du ska hosta! Men vad ska jag ta under join network? Måste man hela tiden slå in ett nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Men vad ska jag ta under join network? Måste man hela tiden slå in ett nummer? ´ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts