Pol Pot Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Händer det något speciellt när man har klarat 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ja, man tröttnar på spelet och köper något annat spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Händer det något speciellt när man har klarat 100%? Man får en tank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jo tröttnat har man ju gjort.. men det var när jag klarat 84% har jag för mig.. Vad för tank? Om det är den vid militärbasen(?) så har jag redan fått den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 han menade nog den tanken som man får när man dödad catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts