Daniel Jhn Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hur gör man för att ta stridsvagnen som är fullt bevakad och är på väg mot stridsvagnen? Uppdraget är från gubben som betecknas med C och befinner sig på en båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 klicka och sök efter ordet munk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Spring efter pansarvagnen tills generalen säger: "Go buy some donuts!". Då springer killen i pansarvagnen ut och då är det fritt fram att ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Annars sågar du upp dörren med t.e.x motorsågen och snor den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 När dom skrek Go buy some donuts så gick jag bara fram till pansarvagnen backade på alla och körde dit jag skulle! (det är ju ingen risk för att den ska börja brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ja tog 4 motolov cocktails o kasta.. 3 kast o alla va död förut dom i pansarvagnen. så ja ställde en motorcykel franför en lastbil så hela skiten stanna. sen så tog ja dom som va kvar me snipr.. (enkelt) [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ja tog 4 motolov cocktails o kasta.. 3 kast o alla va död förut dom i pansarvagnen. så ja ställde en motorcykel franför en lastbil så hela skiten stanna. sen så tog ja dom som va kvar me snipr.. (enkelt) [ ] låter inte så troligt med tanke på att pansarvagnen är låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag skjöt han i pansarvagnen sen tog jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag hade lite tålamod...så jag körde på alla runt om...då får man ju såklart lite folk efter sig...bara gömma sig nånstans och fega...döda alla å sticka fram sen döda jag han där inne å tog den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag stog vid banken o kötta ner alla med mini gun. lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 låter inte så troligt med tanke på att pansarvagnen är låst Låst? Jag skjöt alla med m60 och gick och tog pansarvagnen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag dödade bara allihop med kruger eller vad det heter. det uppdraget är lika enkelt som alla andra uppdrag i gta vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag ställde en bil framför, sen gick dom o flytta på den, då tog jag den, men vissa säger att den é låst men de va den inte för mig iaf...en bugg kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts