R2D2 Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 När jag extraherade txd.img med imgextractor så såg jag att det fanns en fil med namnet DARKEL.txd (se bild). Finns det något program för att förhandsgranska txd-filer så jag kan se hur han ser ut??? Klicka här för att se bilden (96 kb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 DARKEL! det e han(Han står inte vid 8-balls tunnel där bakom för dom som står med brandbomber e vanliga fullisar,,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Eee...Darkel Kan man inte öppna den med förhandsvisningsprogammet eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 DARKEL! det e han(Han står inte vid 8-balls tunnel där bakom för dom som står med brandbomber e vanliga fullisar,,.. Men om han inte står bakon 8-ball tunneln som du säger. Kan du då inte berätta vart han står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 I den avspärrade tunneln vid Cartel manision på SSW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Kan man öppna tunneln på något sätt? När jag flög till Ghost Town såg jag att tunneln fortsatte bakom bergsväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 men varför skulle man göra uppdrag åt en uteligare coh vad för uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 men varför skulle man göra uppdrag åt en uteligare coh vad för uppdrag (Man kanske skulle sno spritflaskor till han som uppdrag.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 När jag extraherade txd.img med imgextractor så såg jag att det fanns en fil med namnet DARKEL.txd (se bild). Finns det något program för att förhandsgranska txd-filer så jag kan se hur han ser ut??? Klicka här för att se bilden (96 kb) Lite sent kanske, men det är bra att du utforskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 (Man kanske skulle sno spritflaskor till han som uppdrag.. ) Nej, man skulle döda massa folk. T.ex fylla en buss med människor och sedan spränga den eller att köra in ett flygplan i Donald Love`s byggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Varför ville lille Darkel det? han har väll inget emot dolnad Love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Varför ville lille Darkel det? han har väll inget emot dolnad Love? Varför frågar du nått som ingen kan svara på...?? Eftersom ingen(å då menar jag INGEN) har kört uppdragen för honom så vet ingen det..!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Någon kanske visste någon Historia eftersom hur vet dom att man ska flyga in i en byggnad då vart står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Någon kanske visste någon Historia eftersom hur vet dom att man ska flyga in i en byggnad då vart står det? Han hatade tydligen allt och alla och Donald Love`s företag heter Love Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Här kommer en bild från eftertexterna, de har visst glömt att ta bort Darkel från rollerna. Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Här kommer en bild från eftertexterna, de har visst glömt att ta bort Darkel från rollerna. Bild COOLT! Synd att dom tog bort honom. Edit Min 200:de post sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Synd för han som hade darkel`s röst fick inte vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Synd för han som hade darkel`s röst fick inte vara med! Stackars honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ghettopsycho Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Finns han eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2002 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts