karl_heinz Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Är det någon mer än jag som har stött på detta problem, och isåfall lyckades ni lösa dem? Problemet är: När jag skulle kopiera in mina sparade spel efter en formatering så kunde jag inte starta spelet. Datorn läste CD:n men sedan händer INGENTING. Eftersom jag har köpt spelet orginal för nästan 500 spänn så blev jag smått irriterad, och efter ett tag så formaterade jag igen bara för att kunna spela spelet. Då gick det finfint. Men nu är jag där igen och jag orkar bara inte göra om detta så ofta. Nu för ca en vecka sedan satte jag mig ner och installerade om spelet 4-5 gånger. Jag tog även bort all den informationen i registret som jag kunde hitta om Rockstar Games o dyl. Men det hjälpte inte det heller. Är det någon som har stött på detta problem och lyckats lösa det? Snälla, dela med dig av din kunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) jag har varit med om det, fast då har det bara varit att instalera om spelet, så funkade det igen Redigerad 6 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 För mig var det en spar fil som var trasig när det hände för mig så jag fick testade en och en och se vilken som inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^FLOPPY^ Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 det var så för mig på gta3, jag testade typ allt. till sist så slängde jag sparfilen och börhjade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts