Jump to content

Gjort GTA:VC film 200mb...host?

electron
 Share

Recommended Posts

Jag och en polare(ReLoad) satt igår o gjorde en GTA:VC-film. Resultatet blev ganska bra faktiskt och la upp den på min bostream webbserver och för tillfället tankar 6pers från servern så de får inte många kb var direkt :shifty: nån som vet nått stället att hosta filmen på?

Ger inte ut länken här ännu, inte försänn jag har en bra mirror är tillräckligt snabb...men....aja vet ni nån eller har du en webbserver...snabb...10mbit typ..så kan ni kontakta mig(Karamell) i #karamell-fans @ Quakenet... ICQ: 50380507 - e-mail: karamell@planetquake.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ärligt talat så bryr ja mig inte om ER, just det ni era stackars satar som sitter på telia/annan skittjänst me 0,5 å kallar det för bredband.

att göra komprimera en film som divx långfilmer tar många många timmar om man inte har en snabb burk och kräver kunskap o annat tjafs som inte jag orkar sätta mig in i, jag spelar gta för att det är kul o gör film för att det är kul.....men såklart ni som aldri gjort film förstår inte och skit i det då..........

men ska försöka få ner storleken lite så ni med fjantband osso kan se -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor