electron Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag och en polare(ReLoad) satt igår o gjorde en GTA:VC-film. Resultatet blev ganska bra faktiskt och la upp den på min bostream webbserver och för tillfället tankar 6pers från servern så de får inte många kb var direkt nån som vet nått stället att hosta filmen på? Ger inte ut länken här ännu, inte försänn jag har en bra mirror är tillräckligt snabb...men....aja vet ni nån eller har du en webbserver...snabb...10mbit typ..så kan ni kontakta mig(Karamell) i #karamell-fans @ Quakenet... ICQ: 50380507 - e-mail: karamell@planetquake.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 200 mb? e filmen 20 minuter eller har du bara skitit i codec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
electron Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 nah 7min... o divxad men codecet mår icke bra drar ja ner kvaliten så blir filmen skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 OMFG 7 min film på 200 mb, har du 110€ kvalitet på eller? dra ner till 75 ialafa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 aldrig att jag tankar en 7min lång film på 200 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 d e ju skitstort! en långfilm går ju på 600 minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Sluta gråt å fixa BBB istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 man har inte tillgång till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
electron Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 ärligt talat så bryr ja mig inte om ER, just det ni era stackars satar som sitter på telia/annan skittjänst me 0,5 å kallar det för bredband. att göra komprimera en film som divx långfilmer tar många många timmar om man inte har en snabb burk och kräver kunskap o annat tjafs som inte jag orkar sätta mig in i, jag spelar gta för att det är kul o gör film för att det är kul.....men såklart ni som aldri gjort film förstår inte och skit i det då.......... men ska försöka få ner storleken lite så ni med fjantband osso kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kalar inte telias adsl för bredband det är DOM som kallar det för hårresande snabbt bredband!!! ARGH! kanske ska få xscream, eller BBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jävla tur att man har BBB då.......slippa felia å bögstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Heh... Jag försöker göra en liten, kort stuntfilm... Men tyvärr är man ju inte en datahacker så jag kan inte klippa ihop filmen bra... Nån som vet ett bra OCH LÄTT program som man kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 windows moviemaker 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 haha moviemaker....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 haha moviemaker....... lätt är det och gratis, tror inte han är beredd att lägga pengar på prog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^FLOPPY^ Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 lätt är det och gratis, tror inte han är beredd att lägga pengar på prog man behöver inte alltid lägga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag ska testa movie makern Tack för tipset! (Jag vill förresten inte lägga ut pengar på nåt program) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 bögstreams nya scream verkar inte helt obra, 26mbps.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Yay! jag har hunnit 1 minut av filmen Hittils ser det rätt bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hej! Själv sitter man på prima ångledningar! :'( 33.6 modem är itne snabbt så ni vet det!(ni som klagar på 0.5 Mb!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts