KalleR Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag tror inte att man förstår mycket av filmen om man ser 3:an först True! Man måste se Terminatorfilmerna i ordning, annars fattar man inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Helt klat T1 utan att tveka... Men T2 är inte dålig den heller Vote: T1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) dom är dåliga Redigerad 9 augusti, 2003 av Kamikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 2:an för jag har inte sett 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag tycker t3 e bäst. jag har sett alla och dom andra e bra men t3 e bäst. och jag arnolds största fan kan en jävla massa om han t.ex jag har sett alla filmer han har medmerkat i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Har bara sett 2an å den var skitball så det fick bli 2an ska nog se 3an snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 bra för den e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) bra för den e bäst Här är lite info om Arnold:Namn:Arnold Schwarzenegger Ålder:56 Familj:Hustrun maria shriver och fyra barn Bor:Los angeles jag har inte sett trean för när vi skulle se den så kunde vi inte gå in för jag och min kompis va inte femton så vi fick inte se den!! fast vi hadde en vuxen med!!!!! :'( Det suger Redigerad 11 augusti, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts