jonil Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 ja tycker terminator 2 e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 tycker 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jepp, 2:an! "Hasta la Vista... Baby!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 såklart T2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 2.an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag har inte sett 3:an än, men jag tror ändå inte att den klår 2:an! Vote: 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Har inte sett T3 fast folk säger att T2 är mycket bättre än T3 så jag säger T2 (Vart många T# där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Har inte sett T3 fast folk säger att T2 är mycket bättre än T3 så jag säger T2 (Vart många T# där ) T2 hehe Schwarzenegger 4-ever Redigerad 11 augusti, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Terminator 2 verkar inte va den ända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Äääh, i T2 är ju Arnold snäll.. Det är inget kul.. vote: T1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Äääh, i T2 är ju Arnold snäll.. Det är inget kul.. vote: T1 nja, snäll o snäll, han skjuter ju en massa poliser i benet, de é väll inte snällt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag votar min ote på vote nr 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Äääh, i T2 är ju Arnold snäll.. Det är inget kul.. vote: T1 hur vågar du sticka ut..du är den enda som röstat d va modig du e ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 1:an så klart (kult!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 2:an helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 garva inte nu men jag har inte sett en enda.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Du är inte ensamen Ska snart se Terminator 3 i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Har bara sett 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Du är inte ensamen Ska snart se Terminator 3 i alla fall.. jag tror inte att man förstår mycket av filmen om man ser 3:an först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 jag har sett 2'an.. kanske 1'an också.. ska nogse trean snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts