Jacker Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Behöver lite hjälp med att ladda upp bilder jag är meddlem på Pixas (eller vad det hette ). Sen när man ska ladda upp har jag gjort som så att jag kopierar namnet på bilden som är sparad, sen går jag in på Upload, där klistrar jag in namnet på en av radrena, sen trycker jag på Upload..... sen finns den. Men för mig går den inte att titta på om det går för er så är det den här bilden det är jag till vänster och min kusin till höger. Det är när vi var på Tenneriffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hmm, är du säker på att det verkligen är en .tif-fil? Har filen haft ett annat filnamn som du sedan bytt till .tif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hehe .tif byt filformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ja, ja. Men när man ska ladda upp är det bara att skriva in filnamnet i en av raderna och trycka på Upload? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Du ska inte skriva in namnet på bilden i någon av upload rutorna. Du väljer rätt fil från hårddisken och trycker på upload. Då kommer du möjligtvis "status" sidan (main sidan). Där kommer det stå Last uploaded file: filnamn.typ. Klicka på filnamnet, då kommer det en popup ruta upp och där står bild adressen efter texten Link: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 eller så använder du uploadern som finns på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 eller så använder du uploadern som finns på min sida på din sida? , vilken sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 på din sida? , vilken sida pissst! ett tips! kolla hans sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 tryck på den stora blå knappen/bilden i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts