mssw Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 en euro-av kabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Du menar en scartkabel? Kolla närmaste TV-handlare eller stormarknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 jag tycker också det är jobbigt när folk tjatar, men det här så långt ifrån gta:vice city man kan komma i genreväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Ja det hade jag inte märkt... Hört talas som om off-topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Ja det hade jag inte märkt... Hört talas som om off-topic... Antagligen inte, annars skulle väl denna topicen inte hamnat här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Det låg i allmänt snack förutt titta själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Nej den låg i GTA:VC förut... Osså menar jag att han inte hört talas om Off-topic för då skulle den ju luggit där från början... SPOOKEY!!! 500posts(igen) Deja vú!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Grattis...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts