Gyppo Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kan nån hjälpa mejj?? HUr många "glassar" måste man sälja innan man har klarat uppdraget?? //gyppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 50 i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag fattar inte hur man säljer glassen....för när man kommer med glassbilen till dom som har pilar över sej så ställer dom sej bara där och glor men inget händer.hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Du bara stannar brevid dom och så kommer dom fram och står där en liten stund och köper sen drar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hur fan klarar man 50 i rad? jag klarar 16... max. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ja får mellan 10-20 st och sen kommer polisen och tar mig!!!!!!Fattar inte, e det olagligt att sälja glass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det är Knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kör ner till The Docks (hamnen) ställ dig i öppningen till Pay´n Spray. Slå till lite lätt på tutan o spela melodin. folk kommer o köper "glass". Så småningom får du en wanted stjärna eller 2 då bara backar du in i Pay´n Spray o kör ut igen. Bry dig inte om meddelandena där det står att det inte finns några kunder...de kommer. Stå där tills du sålt 50 glassar sen är det bara att gå ur bilen o du har klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gyppo Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jaha.... Men det gjorde jag juh.. jag hade 53 sålda glassar... Sen kom polisen å tog mejj.. Måste juh bero på de.. *suck* //Gyppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jaha.... Men det gjorde jag juh.. jag hade 53 sålda glassar... Sen kom polisen å tog mejj.. Måste juh bero på de.. *suck* //Gyppo Varför klev du inte ur efter 50 glassar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 är det inte 55 man ska sälja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nej.. Det är 50, hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jaha e d knark... ja då måste jag se till att min lillebror inte kör omkring o säljer knark.... tänkte d va lite konstigt att polisen kom om man sålde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gyppo Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 men.. jag tridde att det skulle komma fram en ruta att man hade klarat uppdraget.... lr nått? men icke... får väl försöka igen... //Gyppo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 men.. jag tridde att det skulle komma fram en ruta att man hade klarat uppdraget.... lr nått? men icke... får väl försöka igen... //Gyppo När du sålt 50 glassar i rad så kommer penga saken att dyka upp vid glass kontoret.. då vet du att du klarat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 När du sålt 50 glassar i rad så kommer penga saken att dyka upp vid glass kontoret.. då vet du att du klarat det... Njae man måste väl kliva ur innan det står det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Lösning på polisproblemen: Sälj drogningsmedel tills ni får en stjärna. Då kör ni bara omkring lite tills sjärnan går bort, sen börjar ni om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Lösning på polisproblemen: Sälj drogningsmedel tills ni får en stjärna. Då kör ni bara omkring lite tills sjärnan går bort, sen börjar ni om igen. Ja det funkar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 gör det på den stora långa stranden på första ön. gör då så som ovanstående har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag brukar köra till Starfish Island..stanna intill trottoaren och sälja..när på Polisen kommer så kör man ett varv runt ön...vips! Borta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts