Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Rösta på ba! Mitt e i allafall motorcykel! Redigerad 6 augusti, 2003 av Lee_Basileye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 svara gärna när ni har röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Motorcykel, pcj eller sanchez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 sanchez... (med yamaha modellen) grymmatst att göra stunts med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 BIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hotring Racer! Eller Sabre Turbo (eller FBI Washington/Ranger) eller civilpolisbil . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Skimmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 sanchez.....iaf när man har laddat hem drag motor sanchez drar på som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) gillar Pcj eller va den heter Redigerad 6 augusti, 2003 av Lee_Basileye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Motorcykel, pcj eller sanchez... precis min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Infernus e sk*t rolig! speciellt i biljakter om man har punka på alla däcken! Redigerad 6 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 motorcykel, antingen PCJ eller sanchez för att göra stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pol Pot Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Sea Sparrow.. Det värsta är dock att den, sprängs så lätt. Hunter är också trevlig, men lite jobbig att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 amen fan....röstade fel På "gammla hederliga benen" trodde det var "gammla härliga bilen" hehe... bästa bilen är hlet klart den där... öhumm... sista bilen i sunshien autos... den som man kan tävla med på arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Min favorit är nog PCJ:n! Men Infernus och Cheetah är också bra! btw, det här är min 500:ade post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Bil!!! Sabre, Glenwood, Ocianic... När Vice City kommit så var det helikopter som var favoritfordonet. Vespan är den enda roliga i sin kategori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MafiaMan Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Motorcyckel ar klart de roligaste att kora och jag gillar ljudet i Freeway och Angel . Men de ar helt omojliga att styra nar det regnar och farliga for man kan skada sig om man kor in i nat , sa det far nog bli bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag tycker om Angel o Freeway o som ni förstår så rösta jag på motorcyckel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts