Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kan man åka skateboard på vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ett enkelt och lättfattligt svar: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hehe.. trodde väl d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jag har för mig att de va någon som ville att man skulle kunna göra det i GTA(4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det var väl någon som höll på att Tony Hawk 4 skulle bli som GTA typ man skulle kunna springa omkring och åka bil typ... Om det är de ni menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hehe.. ja visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det var väl någon som höll på att Tony Hawk 4 skulle bli som GTA typ man skulle kunna springa omkring och åka bil typ... Om det är de ni menar... i det nya THUG ska man kunna köra bil Och hoppa över hustak(med bilen )! Och såklart åka skatebord! Jag citerar: I den demonstration som visades på E3 flög bilar i skatebordhopp och över hustak. Det verkar som att Neversoft känner till Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 med THUG menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 med THUG menar du? Tony Hawk UnderGround. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts