supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hur får man den saken som laddar upp pengar till det där huset som har 3 garage och en helikopter på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Om du menar Hynam Condo så finns det ingen "penga-laddare" där. Bara husen som du kan få uppdrag ifrån har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Men vad är den därstjärnan där nere då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det är en Police Bribe. Den gör att din wanted level sjunker om du tar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Men det går ju inte ta den....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jaha man blir av med polisen då.......Men vid filmstudion och sunshins autos får jag pengar om jag går på en sån..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Jaha man blir av med polisen då.......Men vid filmstudion och sunshins autos får jag pengar om jag går på en sån..... Det är två olika symboler! En Police Bribe ser ut så här: http://www.gtasajten-storage.com/gtavc/bil...remal/bribe.gif Och den med pengar har ett dollar-tecken på sig, plus att det står ett visst antal pengar ovanför den. Redigerad 6 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts