GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 vad ska jag köpa?vietcong eller gta vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Vc vietcong är ganska dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 beror på om du gillar FPS eller inte sista banan på VC har rätt bra relistfaktor det är roligast i MP men det är inte så nånga som kör det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 sista banan på VC har rätt bra relistfaktor Menar du Vice City eller Vietcong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Menar du Vice City eller Vietcong? med tanke på att han sa sista banan så är det ju troligta att det är vietcong Redigerad 6 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag hade skrivit GTA om jag menade GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts