Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Klarade sniperklasserna nu, men vad ska man välja för att få den? välj S=sniper.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Det funkar inte, jag får bara en M-16 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 nu é de över 2 miljoner som spelar AA. de blev väl fler som börja lira nu när dom har släppt det till Linux eller ve de nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 nu é de över 2 miljoner som spelar AA. de blev väl fler som börja lira nu när dom har släppt det till Linux eller ve de nu heter. Ja, det heter Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 ok. om ni kollar AA's hemsida så får ni se "exakt" hur många som lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ja. Det blir ju kul för de som har MAC och Linux. Det finns ju inte s bra spel där men AA e alltid kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Vet nån hur man "lägger till" spelare, så att man ser på vilken server dem är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 I AAForward Observer eller EYE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 du kan bara se vilken server en person e på om du använder The AllSeeing Eye (eller vad det heter) eller AAForward Observer..... eller nått annat program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Var finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 http://www.forwardobserver.us/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Om nån vill spela, så är jag på W 095, Pipeline Jag heter S-T-NB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Om nån vill spela, så är jag på W 095, Pipeline Jag heter S-T-NB Så!...nu har jag addat dig i min EyE. Kommer joina alla servrar du går in i och förfölja dig tills det att du slutar spela AA näää jag skoja bara men jag försöker alltid att joina Giz:ans insurgentcamp servrar men de e alltid fulla...ska joina dina i framtiden också..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Så!...nu har jag addat dig i min EyE. Kommer joina alla servrar du går in i och förfölja dig tills det att du slutar spela AA näää jag skoja bara men jag försöker alltid att joina Giz:ans insurgentcamp servrar men de e alltid fulla...ska joina dina i framtiden också..... Ok, var hittar man EyE? PS. skriv din och Giz's adress PS2. 16 honor!! Redigerad 29 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ok, var hittar man EyE? PS. skriv din och Giz's adress PS2. 16 honor!! asså du behöver inte ha eye för att jag ska kunna spela med dig...Ser att du spelar på pipeline och jag försöker bli klar med en sak så att jag kan spela...sök på google efter "the all seeying eye"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) asså du behöver inte ha eye för att jag ska kunna spela med dig...Ser att du spelar på pipeline och jag försöker bli klar med en sak så att jag kan spela...sök på google efter "the all seeying eye"... Ok, tack!! Joina bara! 17 honor! och ta Defense! Redigerad 29 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Kan nån hjälpa mig med sniper??! snääääälla GiZ? funkar de? minns du pass o andvändarnamn? börjar bli lite trött på när JAG är 2 tavler från o vinna tack giz att du hjälper mig med sniper (försöker iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 När jag ska installera All-seeing eye står det nåt med att den inte kund connecta till installeringsservern :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 När jag ska installera All-seeing eye står det nåt med att den inte kund connecta till installeringsservern :'( testa igen senare...om inte det fungerar så ladda bara ner det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts