GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 nån som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 jag vill....idag...kommer att försöka logga in kl. 1och då bestämmer vi server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 säg inte att jag har väntat i onödan? men det e ju några minuter kvar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) säg inte att jag har väntat i onödan? men det e ju några minuter kvar så.. faaaaan! så ledsen...var inte hemma! halv 5 så skriver jag vilken server och så. har du någon fav. bana? VÄNTA INTE! kolla runt halv eller kvart i.. Redigerad 14 augusti, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 ne e jag här om nån vill spela så väntar jag till 10 i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 mellan kl. halv fem och fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 k.. kom in då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Så...nu har jag addat dig som "buddy" i EYE. Nu kan jag se vilken server du spelar, OM du gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 mig? hur? jag använder inte eye?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 mig? hur? jag använder inte eye?? men det fingerar ändå...Den söker igenom alla servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 men det fingerar ändå...Den söker igenom alla servrar.. humm.. k.. ska vi spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 humm.. k.. ska vi spela nu? ja visst....vilken bana/server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 ja visst....vilken bana/server? humm vet inte.. du får bestämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 humm vet inte.. du får bestämma vi tar eeee... pipeline eller radio tower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vi tar eeee... pipeline eller radio tower pipeline! vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 pipeline! vilken server? gå in i en server med låg ping och MER än 4 platser öppna så kommer jag in direct efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Vill någon spela? Förresten, när jag joinar står det att lösenordet är fel till det namnet, vad ska jag göra? Redigerad 14 augusti, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Vet ingen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Vet ingen? :'( du har väll glömt ditt lösenord jag vill spela om du e kvar... jag e inne i usarmy official E 090 (radio tower)!! Redigerad 14 augusti, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Vet ingen? :'( jag trpr att jag vet... där man loggar in... där finns det en liten 'låda'' att krýssa i... nånting om logga in automatiskt.. e den i kryssad? (ska va!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts