Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Första träningen: AAACCBABCBACACCABA = 77% Andra träningen: ABABCDAC = 87% Tredje träningen: BDAABBB = 71% fick runt 90% på alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 förlåt gizmo men jag börja spela direkt efter jag skrev. annars så hade jag kommit jag spela me en från forumet idag. Sgt_Danny (eller något liknande :"> ) ville bara att alla skulle få veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 förlåt gizmo men jag börja spela direkt efter jag skrev. annars så hade jag kommit jag spela me en från forumet idag. Sgt_Danny (eller något liknande :"> ) ville bara att alla skulle få veta ja de jag det...ermm...ska leta efter en server ochde som vill kan joina! doh...EYE funkar inte..amen jag ska spela radio tower...kolla på de officiella och de med låg ping...i en av de finns jag. Det är en East server...inte högre än 250 i ping! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 hej igen Sgt_Danny vad menas me "East Server"??? o hur vet man om det é en sådan eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) en east server e typ US. Army official East 034 (bara ett exempel..) nehä... det blir inget spel.. Redigerad 11 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 2 frågor. ladda ner spelet nyss idag spå ni vet ( e lite n00b). aja första frågan hur snabt behöver man va eller hur klaraar man andra övningen?? och sen så e den en fråga jag har minimerat spelat så ja undrar hur ja maximerar eller v ade heter :"> . plz svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 uhm, Prova tryck Alt + TAB, TAB + Alt eller så borde väl AA vara nere på startmenyn om du minimerat det! Men om ni vill ladda ner det fort så ska ni ta Fragzone.se, går 300 kb/s (max för mitt 2.5 mbit)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 för att minimera till verktygsfältet så trycker jag Alt+TAB..... sen trycker jag på A*A ''ikonen'' för att få upp den igen.. andra träningen? e det hinderbanan? det e bara att kuta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Nån som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 ja kutar men ja får bara köra om . men asså när ja menar minimera menar jag att den blir i ett mindre fönster men inte etestat de ni har sagt. ska göra de snart. ska ba kolla på robin hood .(5:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) ge mig ditt lösen + namn så kan jag göra det åt dig! men jag kan göra det om du vill.. har redan hjälp 2 personer med medic träningen... Redigerad 12 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 m tack men har klarat men ni kan hjälpa mig me en annan sak. falls skärms grejen. ja ba faller ja fattar ej vad man sk agöra plzz svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 tryck "e" en liten stund innan du landar. och när du gör det från flygplanet så baka ut från det. jag tyckte i alla fall att det va lättare o hamna vid röken då. jag klarade det inte när jag gick ut som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Nån som vill spela? jag vill Vet inte om du e online..ska kolla efter jag hade postat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 k.. spelar ju st nu på Bridge,,,,, server : US. Army official W 124 ang. fallskärmsgrejen... när du går ut ur planet så ska du kolla mittemellan S och SE... den så ska du trycka frammåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Men fy fan, har försökt logga in se'n igår. Det går ju inte! Får bara Timed Out! Nu när man har klarat en massa träningar och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 Spelet var mycket bra! MEN! Varför fan måste man logga in för att spara det man tränat varje gång? Borde det inte räcka med logga in EN gång? För jag måste prova att logga in 10 innan det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 du måste göra en träning, sen spara, en träning, spara, ossåvidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 du måste göra en träning, sen spara, en träning, spara, ossåvidare Jo det vet jag, men det blir Timed out 10 gånger först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 jo de va lite mysko igår eftermiddag/kväll. men de funka ju sen vid halv 9 tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts