PsychoSweden Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag tjäna 9 honor på 4 dagar dagarna innan jag ladda ner 1.9. och det funka för mig så nu kan alla pusta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 bra! hur mycket honor har du då? jag har 29 nu... snart 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Vad är honor? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 va?? vet du inte det?? eller är det första gången du spelar det? honor e det som står till vänster om ditt namn i ''poäng-tabellen'' e du ny så har du 10 honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 va?? vet du inte det?? eller är det första gången du spelar det? honor e det som står till vänster om ditt namn i ''poäng-tabellen'' e du ny så har du 10 honor jag började spela i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 min honor é 20. fick en idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) k det e svårare att få honor när man e på 20+ and 10+,,, jag har 30 nu värst va kul det e att spela med en ''speciell'' person i 1 timme sen när man ska gå så säger man ''i g2g.. i will kill u now!'' sen pratar men så i en minut.. sen skuter man på väggar och golv efter den personen.. typ jagar honom.. sen bara ''i realy have to kill u now.... bye'' och så skjuter man han.. obs... bara på ''unofficial'' servrar... och personen ifråga måste tycka att det e ''kul'' Redigerad 11 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 men när jag skulle få min honor 11, så tog de mer än en vecka... o dom andra fick jag typ på en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 WEE!! glad!! Americas Army 1.9 e ute! det har väldigt många nya saker! nya vapen, ''klasser'', bugg fixar, kanske en ny bana och mycket mer! man kan nu vara t.ex. medic eller ''special forces''! det har inte blivit släppt ''officielt'' än för dom har inte gjort iordning servrarna.. för att ladda ner A*A 1.9 : FilePlanet - Internet - http://www.fileplanet.com/files/80000/89806.shtml FileShack - Internet - http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=78# AAFiles - Internet - http://www.aafiles.com/file.info?ID=17474 PlanetMirror - Internet - http://filesnetwork.planetmirror.com/pub/f.../ArmyOps190.exe 3DGamers - Internet - http://www.3dgamers.com/dl/games/americasa...ops190.exe.html Unknown - BitTorrent - http://home.sc.rr.com/index00/images/ArmyO...190.exe.torrent filen e en fullversion på ca 605mb... men när det blir officielt så kanske det kommer en mindre patch.. nu kanske många kommer att klaga på att det e onödigt att skapa en tråd för det.. men .. bah... kul... (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) är det någon som vill spela vet inte vikken server men vi kan ju bestämma ? eller starta en gtasajten server @tigern: man behöver inte skriva om man inte uppskattar...d e bättre tvärtom..finns massor som inte gillar det men dom säger inget...(dom flesta) förresten är det nån som vet svaret på den här frågan..har lite problem ganska ofta när jag går in på en server står det att jag skrivit in fel lösenord..även fast jag lyckats connecta innan Redigerad 11 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) ja det har det hänt för mig också! men bara en gång.. ingen aning om vad det beror på... humm.. vi kan spela mounten pass SE.. (felstavat?) server kommer snart.. Server: US. Army Official W 027 Mitt namn: -=SA=-SirGiZmo Redigerad 11 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) ja det har det hänt för mig också! men bara en gång.. ingen aning om vad det beror på... humm.. vi kan spela mounten pass SE.. (felstavat?) server kommer snart.. Server: US. Army Official W 027 Mitt namn: -=SA=-SirGiZmo jag kommer samool heter jag Redigerad 11 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 jag kommer samool heter jag trallallalalala.. väntar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Får jag va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 ja visst... kom in bara... NU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 e de någon här som har klarat hela medic träningen??? jag har bar klarat den med andningen. klara på först försöket. men jag klarar inte den me blödningen. har misslyckats 3 gånger nu. kan ingen hjälpa mig??? de é sååååå jävla jobbigt o lyssna på tanten när hon står o pratar smörja. de é inte så att jag inte kan engelska men de blir lite för mycket för mig. :"> hjälp, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Första träningen: AAACCBABCBACACCABA = 77% Andra träningen: ABABCDAC = 87% Tredje träningen: BDAABBB = 71% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 fan va bra. man tackar så mycket ska göra de me en gång (ush, lyssna på tanten ännu en gång ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 som tack måste du komma till mig!!! jag e kvar på den servern till kl.15.00.. snälla!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Första träningen: AAACCBABCBACACCABA = 77% Andra träningen: ABABCDAC = 87% Tredje träningen: BDAABBB = 71% Damn, där fastnade jag också!! Taaaaaaaaaaaaaack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts