Jump to content

Americas Army

GiZmo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 348
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jo.. dom kostar på americas army.. men det finns måånga andra sidor där man kan ladda ner den.. kanske inte än män snart så kommer det nog upp... kolla på t.ex. gamespy, 3dgamer, Nnidia,mm

förresten.. Nvidias nerladdning e på 634 mb... dom andra e väll på ca 605??

förresten... ett tips!

när man går in i Filters ändra min honor till 9!

den står normalt på min honor 1! då ser du BARA servrar som har min honor 1!

ställ om den till 9 för dom flesta officiella servrar e på det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni som undrade om systemkraven.. här

Pentium3 766 (or equivalent)

128MB RAM

Win98/ME/2000/XP

DirectX8.1

32MB vid card supporting hardware T&L

600MB Hard Drive free space

DirectX 8 compatible sound

56k modem or better (For Game Play)

NVIDIA® nForceTM or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.

The hyperlink to see more details for video cards is: www.americasarmy.com/faq.php?section=Video

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag hittade patchen o började ladda ner den. efter 75% färdigt så började filerna kopieras till datorn :huh: fick bara ner 250 mb o den é på 350mb (ca) de gick ju så klart inte o installera. va fan menas me de???

jag vill bara ha patchen... varför ladda ner hela när man redan har hela... då räker de ju me patchen (eller hur???)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så har det hänt för mig också! inte på aa då men andra filer från internet.. det kan va nått med internet så att nerladdningen ''styps'' och den tror att den e klar.. mysko.. det bara att lafa ner den igen.. ladda ner med typ download accelerator eller nått annat.. då kan du pausa nerladdningen + att den kan gå snabbare...

och ja.. det borde räcka med patchen! :huh:

den ända banan jag kommer in på e MP SE... på alla andra får jag t.ex. invalid passeord for this account, player is not qualified for this level, connection falid.. och det e också mycket svårt att komma in på MP SE.. man blir väldigt glad när man till slut lyckas,, ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor