ZalCiNoWa Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Hur stor e uppgraderingen? Ska kanske installera från DVD Gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 nja... det som finns nu (fullversionen) e den, dom som har läkt ut.. uppdateringen har inte läkt ut så om du vill ha den så får du vänta tills 1.9 har blivit officiellt släppt... det skulle bli släppt idag (eller igår ) så det kan komma ut när som hellst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Hur stor e uppgraderingen? Ska kanske installera från DVD Gamer HELA=600 mb Uppgradering=300 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 det kostar??? kolla precis på AAO's hemsida o både den fulla versionen och patchen kostar. varför nu detta??? det spelat skulle ju vara gratis!!! vet någon ett ställe man kan ladda ner patchen UTAN o betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jo.. dom kostar på americas army.. men det finns måånga andra sidor där man kan ladda ner den.. kanske inte än män snart så kommer det nog upp... kolla på t.ex. gamespy, 3dgamer, Nnidia,mm förresten.. Nvidias nerladdning e på 634 mb... dom andra e väll på ca 605?? förresten... ett tips! när man går in i Filters ändra min honor till 9! den står normalt på min honor 1! då ser du BARA servrar som har min honor 1! ställ om den till 9 för dom flesta officiella servrar e på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ni som undrade om systemkraven.. här Pentium3 766 (or equivalent) 128MB RAM Win98/ME/2000/XP DirectX8.1 32MB vid card supporting hardware T&L 600MB Hard Drive free space DirectX 8 compatible sound 56k modem or better (For Game Play) NVIDIA® nForceTM or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. The hyperlink to see more details for video cards is: www.americasarmy.com/faq.php?section=Video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag hittade patchen o började ladda ner den. efter 75% färdigt så började filerna kopieras till datorn fick bara ner 250 mb o den é på 350mb (ca) de gick ju så klart inte o installera. va fan menas me de??? jag vill bara ha patchen... varför ladda ner hela när man redan har hela... då räker de ju me patchen (eller hur???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 så har det hänt för mig också! inte på aa då men andra filer från internet.. det kan va nått med internet så att nerladdningen ''styps'' och den tror att den e klar.. mysko.. det bara att lafa ner den igen.. ladda ner med typ download accelerator eller nått annat.. då kan du pausa nerladdningen + att den kan gå snabbare... och ja.. det borde räcka med patchen! den ända banan jag kommer in på e MP SE... på alla andra får jag t.ex. invalid passeord for this account, player is not qualified for this level, connection falid.. och det e också mycket svårt att komma in på MP SE.. man blir väldigt glad när man till slut lyckas,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 ladda du ner patchen??? eller hela??? fan va surt om man inte kommer in någonstans. va é "download accelerator" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 om ni är smarta laddar ni ner 1.5 till 1.7 patchen först på 18 mb..sen laddar ni ner 1.7 till 1.9 på 350 mb..nästan halva..om ni redan har orginal AA alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag har 1.7 ska försöka få 1.9 (patchen, inte hela) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) hur menar du?? ska man ladda ner 1.5 först. sen 1.5--1.7 sen 1.7---1.9??? dom som spelar det har ju 1.7 ladda du ner patchen??? eller hela??? hela.. Redigerad 9 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag har hört att det é "klöddigt" o ladda ner hela... först så skulle man ta bort filer o spara filer sen avinstallera 1.7 o sen installera de nya o sen lägga tillbaka filer o fan vet allt de va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 öh? nej? ladda ner 1.9, avinnstallera 1.7, installera 1.9 spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 öh? nej? ladda ner 1.9, avinnstallera 1.7, installera 1.9 spela Så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag läste det på forumet som man kommer åt på AAO's hemsida. men jag ska i alla fall försöka hitta en ny patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 americasarmy.com/e3/screenshots.php kolla in dom bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 (redigerad) Vart kan man ladda ner bara själva 1.9 patchen? UTAN att behöva registrera sig på hemsidan!? Redigerad 9 augusti, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jag håller på o ladda ner PATCHEN från FilePlanet. hoppas bara att jag får alla 100% den här gången i stället för 75%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) att vara medic e skit grymt!!! jag tjänade 2 honor på 3 timmar igår!!!! Redigerad 10 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts