GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ladda från suprnova.org (ooopss), där finns den, och för mig gick det i typ 217 kb/s mmm... men du har ju normalt bredband... jag har kasst bredband.. ska försöka.. men det e en bittorrent fil som jag laddar ner nu... så borde den inte ta från suprnovas fil också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Ladda från suprnova.org (ooopss), där finns den, och för mig gick det i typ 217 kb/s egentligen borde du få en varnig nu ska fundera på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Hur många här e det som har AA? ps/ 98.70% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag har det me to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Det står ju att skiten är skadad eller av okänt format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Kör också det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Vad heter ni när ni spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Vad heter ni när ni spelar? Jag heter Sgt Danny (ganska "enkelt") Kanske blir Sgt_Danny ingame... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jag heter ZNOGG (fråga inte varför ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 När jag kör .exe filen står det att den inte är ett giltigt Win32 program, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 varför börjar alla köra det här nu det var ju ett år sen 1.1 då jag körde det är ju bara massa amerikanska patrioter där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 eehhh.... det har hänt mycket på 1 år.. nu har det ca 1.91 miljoner gamers... kan säga det har hänt väldigt mycket sen 1.1..... jag heter -=SA=-SirGiZmo ska kanske lämna clanen... tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 gör om det igen! jag tvingar dig!!!! varför har jag så sööööööööööööööööööööööööööööööööööligt internet??? 2kb/s... 72.2%......436.32mb... Du skulle inte möjligtsvis vilja göra en readme åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 varför börjar alla köra det här nu det var ju ett år sen 1.1 då jag körde det är ju bara massa amerikanska patrioter där jag började i 1.0 och då var jag nybörjare för sånna här spel. kommer ihog att jag t.o.m gick vilse i mount makenna (stavning?) och dog oftast av granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 LoL jag kör me namnet PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Jag heter S-T-NB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 (redigerad) tråkigt att spela nu när det knapp finns några servrar att komma in på... och alla som funkar e fulla.. men det ska släppas officiellt (1.9) idag... så då borde det komma servrar.. Redigerad 8 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 tråkigt att spela nu när det knapp finns några servrar att komma in på... och alla som funkar e fulla.. men det ska släppas officiellt (1.9) idag... så då borde det komma servrar.. Håller med, jag kom in på en men dom kickade ut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts