Pain To ThE MaX Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vad är svaren på sf "proven"? Jag ser bara bokstäverna A B C D på bordet. Inget papper äns! men jag tror det var så att de visar dig en bild på vapen, sen så ber de dig kryssa in det vapen som inte fanns med...eller fanns med, kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Klarade mig igenom alla prov utan att lyssna på vad snubben sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Klarade mig igenom alla prov utan att lyssna på vad snubben sa sabbade medic provet om och om igen, men engineer provet klarade jag 95% på på första försöket utan att lyssna . glodde bara på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 men jag ser inte vad som står på pappret! bara de bokstäverna som man ska markera. inget papper, ingen text och igår pajade högtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 tror svaren finns längre bak i den här tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 27 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2004 hittarde inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 klarade det men på andra banan upptäcker de mig hela tiden! hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Har en ny patch kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 28 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 V 2.1 nånting har kommit ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts