gtavc_fan Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 går det att spara på hårdisken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 kan man inte modda om det så det går eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Laddar ner nu 13% 2 tim 58 min 86,5 mb av 650 mb tar långt tid Gta_Fan1@ de är traning oxå inte bara MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Vet nån hur man gör på Training Parachiut(stavning?) :'( Redigerad 24 januari, 2004 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Kan man köra MP när man inte har gjort alla trainingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Men är de ingen som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 (redigerad) jag får inte ha några spel på denna dator... grönis: vilken träning? då du hissas upp i ett torn eller då när du hoppar ut från ett flygplan? du behöver göra alla träningar utom advanced marksman, medic (eller?) och SF träningarna Redigerad 27 januari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 går det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Truck Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Tja På americas army kan man ju bygga egna vappen men hur gör man för att använda det då? Är det någon som vet det. Skulle vara skyst med ett svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 du kan inte använda dom på vanliga banor.. använd dom på ''SF'' banor! då funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Truck Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 du kan inte använda dom på vanliga banor.. använd dom på ''SF'' banor! då funkar det! Ja men hur gör man då jag har provat men det funkar inte för mig, jag vet inte om jag gör nå fel eller? Hur fan ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Ja men hur gör man då jag har provat men det funkar inte för mig, jag vet inte om jag gör nå fel eller? Hur fan ska man göra då? va? funkar det inte?? borde funka.. om du har moddat (byggt) ditt vapen så är det bara att spela på en SF bana.... tryck sen på L (tror jag.. kanske nån annan) så får du silencer.. (stavning).. om dy nu har valt den.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 måste man inte ha gjort SF träningen för att få använda det vapnet? eller de har du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jo man måste göra SF träningen för att kunna använda ditt egna vapen och de funkar bara på SF banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Truck Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 jo man måste göra SF träningen för att kunna använda ditt egna vapen och de funkar bara på SF banor Ja SF träningen har jag gjort har gjort alla träningar utom sniper. Men det funkar inte, vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 vet inte men AA är buggarnas paradis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Truck Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 haha Haha vad? Ska man ha någon speciel honor eller? Jag har 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 jag 'haha' inte åt dig. jag 'haha' åt fr34k inlägg... + man ska ha 25 honor för att va SF soldat med tillhörande vapen. (har jag för mig i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts