Jump to content

Americas Army

GiZmo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 348
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag klara faktiskt den i fredags... andra SF (e and e (?)) man ska smyga. jag typ kröp hela tiden.... tar en JÄVLA tid :lol:

okej. jag ska försöka.

hmmm... jag har ett problem när jag ska köra på internet så när jag har valt om jag ska vara menig eller corpral och det där så avslutar den servern och går till baka till start menyn varför? <_<:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klarade den på 15-20 minuter. klarade den till min bror okså så den är inte JÄTTE svår när man lärt sig. Men efter att man kan den sås vet man hur man ska spela banor som sf sandstorm. du ska alltid krypa som fan. Antingen crouchar du och "går långsamt (shitft)" men om du hör ett konstigt ljud så lägg dig ner tills du hör ett till. Då kan du fortsätta men liggande. Också, när du ska genom en buske, måste du ligga och ha shift "på", asså långsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej :huh:

får man honor om man dödar en fiende eller healar en kompis när man är medic? <_<

ungefär så.

men du får poäng, och när du får en speciell summa poäng(vet inte vilken, men den ligger nog runt 2000 >_< )så får du en honor. Om du är inne på en server(vilken som helst)så trycker du på F1 och till vänster om namnen står hur mkt honor den personen har. Du kan också få honor genom att göra objectives.

Hoppas du fattar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor