Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag klara faktiskt den i fredags... andra SF (e and e (?)) man ska smyga. jag typ kröp hela tiden.... tar en JÄVLA tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag klara faktiskt den i fredags... andra SF (e and e (?)) man ska smyga. jag typ kröp hela tiden.... tar en JÄVLA tid okej. jag ska försöka. hmmm... jag har ett problem när jag ska köra på internet så när jag har valt om jag ska vara menig eller corpral och det där så avslutar den servern och går till baka till start menyn varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 hmmm, de där har nog inte hänt mig va jag kan komma på. men de har hänt på cs och dod. men de hjälper nog inte så mkt nu... tyvärr så vet jag inte vad som e fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 det går ju inte att ta sig förbi den där gubben uppe i tornet på special training ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 går kanske fel väg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 klarade den på 15-20 minuter. klarade den till min bror okså så den är inte JÄTTE svår när man lärt sig. Men efter att man kan den sås vet man hur man ska spela banor som sf sandstorm. du ska alltid krypa som fan. Antingen crouchar du och "går långsamt (shitft)" men om du hör ett konstigt ljud så lägg dig ner tills du hör ett till. Då kan du fortsätta men liggande. Också, när du ska genom en buske, måste du ligga och ha shift "på", asså långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 fins det inte något fusk så man slipper sf e and e för jag har provat tusen gånger och jag klarar det aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 nä, tror nog inte de finns fusk till AA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 tyvärr. Men du, spela de andra banorna. Du måste ändå ha 15 honor för att spela på sf banor (om du inte vill ha en ak). Spela pipeline, river basin, tuneel, weapons cache...det är några bra banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 asså vart kollar man sin honor och hur får man honor och vad ska det vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Om man Tkar förlorar man Honor. Om man har under 10 i honor kommer man knappt in på servrar. Då måste man gå in på servrar med en 0 som ikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2004 Om man Tkar förlorar man Honor. Om man har under 10 i honor kommer man knappt in på servrar. Då måste man gå in på servrar med en 0 som ikon. okej får man honor om man dödar en fiende eller healar en kompis när man är medic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 okej får man honor om man dödar en fiende eller healar en kompis när man är medic? ungefär så. men du får poäng, och när du får en speciell summa poäng(vet inte vilken, men den ligger nog runt 2000 )så får du en honor. Om du är inne på en server(vilken som helst)så trycker du på F1 och till vänster om namnen står hur mkt honor den personen har. Du kan också få honor genom att göra objectives. Hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 man lär sig undertiden man spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2004 Ni som har problem med E & E, titta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) När man gör träningen, kan man inte spara på hårddisken då istället för på internet? Och för er som kommer att fråga: Jag har inte Internet på den datorn och för lite plats på den andra. Redigerad 24 juni, 2004 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 (redigerad) Är det värt att ladda ner? Och det är bara MP va? btw, är det bättre än Battlefield 1942? Redigerad 11 januari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Är det värt att ladda ner? Och det är bara MP va? btw, är det bättre än Battlefield 1942? Tycker BF e bätre än aa. För mam kan inte köra tanks o sånt i aa väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 men bf är som quake medans AA är ett av de mest realistiska spel jag spelat. Har nyss formaterat och det första spel jag ska ha är just AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts