Krillepille Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 (redigerad) jag börja spela AA i förför går Redigerad 2 januari, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Kan någon hjälpa mig hur tar man fram kikaren med villken knapp och hur användar man det vapnet man har byggt med olicka delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Kan någon hjälpa mig hur tar man fram kikaren med villken knapp och hur användar man det vapnet man har byggt med olicka delar men lilla krille kolla på vilka knappar du har valt i options. Svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 vet du hur man får det vapnet man har byggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 vet du hur man får det vapnet man har byggt Men lilla krille.. Read the fucking ReadMeFile Eller gå in Americasarmy.com och fråga i forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Men lilla krille.. Read the fucking ReadMeFile Eller gå in Americasarmy.com och fråga i forumet.. eller kolla i options du vet den där knappen i spelet där man kan ändra saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 ursäkta att jag drar upp denna tråd igen . men jag behöver hjälp. vad ska man gjöra efter man har klarat alla uppdrag i första training delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag får inte igång multiplayer och det kan bero på att jag har en dålig version men vet nån där man kan få tag på nån GRATIS!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 (redigerad) när man har moddat sitt vapen hur sparar jag det så att jag kan använda det Redigerad 5 januari, 2004 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 du måste spela med ditt moddade vapen på en SF bana! Mr. M: har du den senaste? annars kan du ju ladda ner det från typ vilken spel sida som helst... t.ex. fileplanet.com, 3dgamers.com, nvidia.com, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag kom på vad man ska göra nu. jag har problem med det där testet på medic training. jag får alltid 66%. kan nån ge mig några rätta svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Asså, spelet är inte gjort för småbarns amatörer.. sluta fråga så mkt och ta reda på saker? och Guardian.. Lär dig engelska först? han säger ju allt klart och tydligt eller haru vaxproppar fulla öronen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 svaren på medical proven första:A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D andra:B, B, A, B, C, D, A, C tredje:B, D, B, C, B, B, B och du får 100% rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 när man har moddat sitt vapen hur sparar jag det så att jag kan använda det ps:jodan hålkäften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 svaren på medical proven första:A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D andra:B, B, A, B, C, D, A, C tredje:B, D, B, C, B, B, B och du får 100% rätt tack så jätte mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 när man har moddat sitt vapen hur sparar jag det så att jag kan använda det ps:jodan hålkäften men ffs, du har ju rean fråga det, fortsätter du så där så kan du bli hybernated Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 kan ni inte bara svara på min fråga snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 kan ni inte bara svara på min fråga snälla så jävla gay att bara få svaren sådär jag krigade med det och klarade det på tredje. Men första lyssnade jag typ inte ens och sen när han sa "now its time for your test" blev jag helt Men krille, lyssna RIKTIGT noga nu. Du moddar ditt vapen eller hur? När du är klar måste du joina en server med en bana som sf i namnet (sf sandstorm, pipeline sf, sf csar, sf hospital, sf recon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 vad går andra banan på special training ut på igentligen? smyga mellan buskar och sen en gubbe uppe i ett torn som upptäcker en hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts