FerkurZ Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 kan ni in te lägga upp Screen Shoots så man får se hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 americasarmy.com hehe den officiela AAO hemsidan där kan du hitta screenshots på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 såg det på americanarmy.com HAPPY HOLIDAYS! Posted: 2003-12-22 - by Bacchus On behalf of the America's Army team, we'd like to wish all of you Happy Holidays. As you settle-down with your families to celebrate this season, make sure you check in with AA.com regularly. Who knows? Santa may come early this year. . . . . kan man kanske hoppas på att dom kommer att släppa något? maps? patch? något som gör att skiten inte laggar hela jävla tiden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 laggar ALLA banor eller bara SF? Testa att lägga "world deteil" på "lower". De andra kan fan vara på ultrahigh. Testa att köra i 800X600. I Video-advanced (i gamemenyn) ska inget vara ikryssat UTOM "no client side effects" som ska vara PÅ! Testa och säg om det hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 patch 2.0.0a ute (ny BANA, SF_sandstorm!!!!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 ok, ska testa de du skrev Pain To ThE MaX. och ja. alla map's laggar för mig.... hur e den nya mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 och hur ska skuggan va då? jag har den på "blob"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 och hur ska skuggan va då? jag har den på "blob"... ta bort den. Asså "none". Nu kommer följande tips göra spelet fult som fan. Men jag rekomenderar efterson det laggar. I armyops/system mappen finns en fil vid namn armyops.ini. pnna den med antäckningar. Scrolla ner en liten bit och du kommer hitta något med "enginecache=32" ändra till 64. Sen scrollar du ner till mitten av filen där du kommer hitta ett stycke med namnet: D3DDrv.D3DRenderDevice. Där finns en massa rader men följande ska du ändra på: Highdeteilactors=true (ändra till false) Superhighdeteilactors=True(ändra till false) UseStencil=true(ändra till false) Use16bit=false(ändra till true) Use16bittextures=false(ändra till true). Skriv om det hjälpte eller ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 jag gjorde de första du skrev laggar ALLA banor eller bara SF? Testa att lägga "world deteil" på "lower". De andra kan fan vara på ultrahigh. Testa att köra i 800X600. I Video-advanced (i gamemenyn) ska inget vara ikryssat UTOM "no client side effects" som ska vara PÅ! Testa och säg om det hjälper... sen testa jag river basin. o den lagga inte (eller så va de bara en bra server...) och sen testa jag en av dom nya, den me helikoptern (CSAR, eller nått) o den lagga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 MÅSTE MAN KÖRA ÖVER internet, menar finns det singelplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 MÅSTE MAN KÖRA ÖVER internet, menar finns det singelplay? Nepp, ingen SP, men det är kul endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 jag håller på att ladda hem AA det tar fan 3½ timme att lada hem men jag har tåla mod jag har be räknat att det är klart till 20:00 För resten måste jag ha den ha en modd för att spela online i så fall vad heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 HÄR OCH HÄR Jag märkte, då jag kollade, att skrivihop har laggt ner! NEJ! DOMMEDAGEN HAR KOMMIT, DRYGPÅSAR SOM SÄRSKRIVER ÄR VÄL VAD VI FÅR LEVA MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 det går att köra singel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 jaså hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 nåson som vet svaren på medical provet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 JAG BÖRJA SPELA DET HÄR SPELET I GÅR OCH DET ÄR EN SAK JAG INTE FATTAR HUR VÄLJER MAN VAPEN NÄR MAN SPELA PÅ INTERNET. SNÄLLA KAN NÅGON INTE BERÄTTA HUR MAN GÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 jag vet inte vad jag ska göra på träningen sf e and e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 JAG BÖRJA SPELA DET HÄR SPELET I GÅR OCH DET ÄR EN SAK JAG INTE FATTAR HUR VÄLJER MAN VAPEN NÄR MAN SPELA PÅ INTERNET. SNÄLLA KAN NÅGON INTE BERÄTTA HUR MAN GÖR R = M16 eller M4 G = M16 med M203 (granatkastare, tryck på H för att aktivera) AR = SAW S = M24 eller M82(snipergevär), men om du inte klarat sniperträningarna får du bara en M16 Hoppas du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts