Jump to content

Americas Army

GiZmo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 348
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kan fortfarande inte spela!!!!! :'( ;)

jävla ''unknown error'' :P

när du ska logga in eller? i sånna fall ska du till deras hemsida (den kan du väll ;) ) och sedan ändra password och email i din profil. Hade ett helvette med det här innan. Nu funkar det finfint. Stoffe(eller vem det var): man moddar m4 genom "personal jacket" i menyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lag:testa att lägga world deteil på "lower". de andra hjälper inte. Sen ska du öppna armyops.ini och under delen "D3DDrv.D3DRenderDevice" Leta reda på "UsePrecache" och om den e på False så ändra till True. Om den e på true så rör inte. Sen kan du hitta, under samma del, use16bittextures=false ändra den till true. Om grafiken blir helt död så ändra bara tillbaka. I advanced ingame så ska du inte ha något "ticat" och om du vill bli av med lagget som kommer när en person kommer med en fet saw mot dig ska du kryssa in "no client side effects".

Stoffe: smyg, smyg, smyg. du ska "gå långsamt" fast duckande. När du hör ett sorts skrik så ska du lägga dig på marken och stå stilla tills du hör ett andra skrik, som betyder fortsätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar 2.0 nu.... 88% hehe.

Sist jag lirade Americas Army var då version 1.7 just hade haft release. Så det var ett tag sen. Har det blivit MYCKET bättre eller är det ungefär samma skit fortfarande? :P

*EDIT*

jag menar alltså inte att AAO är skit men alltså... jag har förkylning och orkar inte skriva massa superintelligenta ord så.... ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor