GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 när jag har spelat på beta och fusk servrar i 1.9 så brukade jag ha en M4 med Acog4x, ljuddämpare och bipod eller granatkastaren laddar ner 2.0 65%.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 e rpk:n bra??? e den nya "snipern" bra??? när e de man får ha pistol??? laddar ner 2.0 18% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 jaaaaaaaa installerat!!!!!!!! ska spela nu.. men bara i 5 minuter.... ska kolla på vetenskapens värld om hur det va innan ''big bang.... sen blir det väll att spela i 30 minuter..... i morrna ska man gå upp 06:15 och spela tills 10:00.... (:!!! måste man träna igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 bha.. har inte kunnat spela än.. får ett #£€{£4¤%&/& error! grrrr... hoppas att jag kan spela imorrn!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) hur f*n klarar man träningen SF E and E? tips nån? och hur moddar man m4'an? Redigerad 13 november, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 kan fortfarande inte spela!!!!! :'( jävla ''unknown error'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 har klarat sf träningen just! grymmt att man kan modda sitt eget vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 kan fortfarande inte spela!!!!! :'( jävla ''unknown error'' när du ska logga in eller? i sånna fall ska du till deras hemsida (den kan du väll ) och sedan ändra password och email i din profil. Hade ett helvette med det här innan. Nu funkar det finfint. Stoffe(eller vem det var): man moddar m4 genom "personal jacket" i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 mitt spel laggar som i helvete. har sänkt allt till ultra low... har inte testat än, men funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 tack, men hur klarar man andra sf träningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 lag:testa att lägga world deteil på "lower". de andra hjälper inte. Sen ska du öppna armyops.ini och under delen "D3DDrv.D3DRenderDevice" Leta reda på "UsePrecache" och om den e på False så ändra till True. Om den e på true så rör inte. Sen kan du hitta, under samma del, use16bittextures=false ändra den till true. Om grafiken blir helt död så ändra bara tillbaka. I advanced ingame så ska du inte ha något "ticat" och om du vill bli av med lagget som kommer när en person kommer med en fet saw mot dig ska du kryssa in "no client side effects". Stoffe: smyg, smyg, smyg. du ska "gå långsamt" fast duckande. När du hör ett sorts skrik så ska du lägga dig på marken och stå stilla tills du hör ett andra skrik, som betyder fortsätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag leta efter den filen igår .ini men jag hitta den inte... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 k, tack, ska snart försöka igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 helt jävla omöjligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 helt jävla omöjligt :'( tyckte jag också...men det är bara att smyga... armyops.ini filen finns i "AA mappen"-system bredvid aa iconen oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 ack, ack, vad har jag gjort för att förtjäna detta? svara inte, förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 tack för tipset om att ändra pass/profil!!! håller på med första SF träningen.. men den tar ju år!!! eller iaf 30 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag vet att .ini filen ska finnas i mappen "system" i aa mappen... men jag kan inte se en .ini fil där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Tankar 2.0 nu.... 88% hehe. Sist jag lirade Americas Army var då version 1.7 just hade haft release. Så det var ett tag sen. Har det blivit MYCKET bättre eller är det ungefär samma skit fortfarande? *EDIT* jag menar alltså inte att AAO är skit men alltså... jag har förkylning och orkar inte skriva massa superintelligenta ord så.... Redigerad 14 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 tack för tipset om att ändra pass/profil!!! håller på med första SF träningen.. men den tar ju år!!! eller iaf 30 minuter... jag fick en jävla huvudvärk av det där. Och nästa är inte precis mycket lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts