Stallion Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 ni som inte orkar göra sniper kan gå in på Unofficial Servers (cheats) det finns en bana som heter (F^S) Sniper Only gå in på den o skriv: Mpcheat changeclass S (S eller mos,S24) då får ni sniper utan o bli bannad.. pst.. gör inte detta på "public" servrar! gjorde ja Är med i F^S klanen Är betatestare åt EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 När jag har klarat båda sniper träningarna och har uploadat resultaten står det bara Avaible på M-24 och not avaible på M-82 på menyn, det borde ju stå completed. och att få snipern online funkar inte. vet nån vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 När jag har klarat båda sniper träningarna och har uploadat resultaten står det bara Avaible på M-24 och not avaible på M-82 på menyn, det borde ju stå completed. och att få snipern online funkar inte. vet nån vad som är fel? hmmm...veet inte...men testa igen...det är ju så lätt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 hmmm...veet inte...men testa igen...det är ju så lätt ändå... Jag har testat mer än 5 gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 är det ett kul spel? har hört talas om det men inte orkat ladda hem de. E de bra grafik och kan man tex köra olika fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 ganska bra grafik men man kan inte köra fordon. men ladda ner det, askul och det finns många grymma vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 nån kan väl skicka save filen till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 funkar inte så... resultaten sparas online... inte på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 men då gör jag en ny gubbe, pallar inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 men då gör jag en ny gubbe, pallar inte mer men du! kolla på 3dgamers.com efter en fix. Har för mig att det var en fil som man kunde ladda hem om man hade problem. Den är på några mb så det är ingen stor fil. Testa och ladda ner den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 fusk menar du??? jaja, man gör ju som man vill. sniper skiten va svårt, håller me om de. men träning ger färdighet (eller något sådant ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Men jag har marksmanship och BÅDA sniperövningarna utan fusk. Men tack för fixen pain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 fusk menar du??? jaja, man gör ju som man vill. sniper skiten va svårt, håller me om de. men träning ger färdighet (eller något sådant ) lol fusk! Det är en "client fix" som fixar loggin buggen Jag skrev väll ingenting om fusk eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 möjligt du inte gjorde. men jag fråga också OM du gjorde det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Mitt Americas army hänger sig när jag ska joina en server.. laddnings rutan kommer up Men det händer inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 den nya patchen e ute nu 2.0 "The newest version (v2.0) of AA:O, codename America's Army: Special Forces (Special Forces Assessment and Selection) will be released today, Thursday, 6 November 2003. This latest release in the America's Army game series focuses on the critical, specialized role of the Army's Special Forces within the U.S. Army as they fight the Global War on Terrorism. " läs mer på AA's hemsida http://www.americasarmy.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 tänkte göra en ny tpoic men orkade inte. Den är bra som fan. Nu har man slutat plocka up e vapen iaf. pipeline sf, sf csar och sf hospital är hur bra som helst medan sf recon värkar lite långtråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har inte tankat hem det än. såg det ikväll... va menar du me vapnen??? inte plocka upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har inte tankat hem det än. såg det ikväll... va menar du me vapnen??? inte plocka upp... men nu moddar man ju sin m4. Jag menar jag brukar ta acog 4x scope och ljudämpare. Då vill jag ju iknte plocka upp en ak med tillbehör någon annan har valt. Desutom kan man vara IF, då börjar man med ak/rpk fast de kan man inte modda. Tänk dig!, du får börja med rpk Föredrar dock m4...precis som alla andra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts