Jump to content

Americas Army

GiZmo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 348
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har ni stängt av alla program? om man trycker ctrl+alt+delet sen på processer och avbryter nätstan alla som används av ens användar namn så går det mycket bättre.. jag har bara på CDUpdater.exe, CCAPP.exe, SOUNDMAN.exe, EXPLORER.exe och WINSERVN.exe på... avbryter alla andra.. då går det mycket snabbare <_<

det där med att cs har 100fps och aa 35 beror ju (allafall till en del) på att det är mycket bättre grafik/ljud i aa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de där me grafiken håller jag med om, cs é ju as fult om man jämn för me AA

Hitta detta på AA's hemsida:

September 03, 2003

Lots of new stuff on the Web site this week: America's Army 2.0 is coming soon and we've got five exclusive screen shots direct from the development team! Click here

vågar man lita på de som står??? att det kommer snart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stäng bara av virusprogrammen. ska göra en LITEN guid under nu:

***För bättre fps***

Och om ni inte märker någon skillnad i fps mellan ultrahigh och normal sålåt de vara på ultrahigh. Upplösningen ska vara 800X600. Ha "no client side effects" på! I advanced ska du inte ha något i kryssat för utom just "no client side effects" Shadows ska alltså vara NONE! om du fortfarande har låg fps så skriv så ska jag visa lite .ini tweaking...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska testa det. men menar du verkligen virusprogrammet??? så de inte e brand väggen du menar???

det gizmo hjälpte mig me funka inte. fps:en blev inte bättre i alla fall. men jag testa på radio tower, den é ju rätt stor. om nu de har något me saken o göra...

virus program OCH brandvägg. Båda tar prestanda. Vad har du för dator föresten? Mitt spel funkar skit bra (1024X768, ULTRAHIGH, saker ikryssade i advanced fast inte compressed lightmaps och no client side effects, och får typ 25-30 fps UTOMHUS på Radio tower. inne får jag 80...) Har en 1.2ghz 512 mb och geforce 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...