GiZmo Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) WEE!! glad!! Americas Army 1.9 e ute! det har väldigt många nya saker! nya vapen, ''klasser'', bugg fixar, kanske en ny bana och mycket mer! man kan nu vara t.ex. medic eller ''special forces''! det har inte blivit släppt ''officielt'' än för dom har inte gjort iordning servrarna.. för att ladda ner A*A 1.9 : FilePlanet - Internet - http://www.fileplanet.com/files/80000/89806.shtml FileShack - Internet - http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=78# AAFiles - Internet - http://www.aafiles.com/file.info?ID=17474 PlanetMirror - Internet - http://filesnetwork.planetmirror.com/pub/f.../ArmyOps190.exe 3DGamers - Internet - http://www.3dgamers.com/dl/games/americasa...ops190.exe.html Unknown - BitTorrent - http://home.sc.rr.com/index00/images/ArmyO...190.exe.torrent filen e en fullversion på ca 605mb... men när det blir officielt så kanske det kommer en mindre patch.. nu kanske många kommer att klaga på att det e onödigt att skapa en tråd för det.. men .. bah... Redigerad 6 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jaha.... det är ju bra att nån säger till... för det är väll ett ganska stort spel? aja hur som helst så kan ja inte spela det... för kass dator... men ja får en ny snart då du gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Äntligen en annan mirror letade länge hitta ingen bra satt i kö i 2 timmar på fileshack Thank you fileplanet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 vad är systemkraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 vad är systemkraven? Vet inte chansar på 800-1000 mhz kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Vet inte chansar på 800-1000 mhz kanske Det hackar as på träning på 800mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 FAN GIZ jag hatar dig du gör mig alltid sugen på att spela AA igen ( ) tankar det sen (hoppas bara jag kommer ihåg anv/lösen så jag inte måste träna upp en ny gubbjävel igen) btw, tror jag unblockar dig på msn, (kommer inte äns ihåg varför jag blockade dig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 har du avinstallerat det och tagit bort mappen? du blockade mig väll för att jag hade namnet : HUltan kan dra åt ******** :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jag formaterade dator, allt försvan ja, det var nog därför ja... sitter ej vid min dator nu, får den om ca 20 min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hade sånna jätteproblem med registreringen så jag sket i att spela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 gör om det igen! jag tvingar dig!!!! varför har jag så sööööööööööööööööööööööööööööööööööligt internet??? 2kb/s... 72.2%......436.32mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 gör om det igen! jag tvingar dig!!!! varför har jag så sööööööööööööööööööööööööööööööööööligt internet??? 2kb/s... 72.2%......436.32mb... Så snabbt går mitt jämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Så snabbt går mitt jämt... har du BredBand? förresten... under hela denna tiden har den bara kommit upp till 79.7% 482mb.. 0-1kb/s Detta kommer att ta år! *edit* eller inte.. när jag bara har nerladdningen uppe.. inget annat så går det i 0-1kb/s.. när jag har kazaa och många web fönster som laddar går det i 15-25kb/s... Redigerad 6 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Status: Inga servrar att spela på! Medic träning=lyssna på tjat och sedan ha ett prov!!!!!! värre än skolan! jag fick bara 61% så jag fick ig Menyn tycker jag ckså har blivit "tråkigare och mer komplicerad". Låten är dock bra. Jag har spelat sedan spelet kom ut (en dag efter, ville inte ladda ner i 15-20 kb/s) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 har du BredBand? förresten... under hela denna tiden har den bara kommit upp till 79.7% 482mb.. 0-1kb/s Detta kommer att ta år! *edit* eller inte.. när jag bara har nerladdningen uppe.. inget annat så går det i 0-1kb/s.. när jag har kazaa och många web fönster som laddar går det i 15-25kb/s... 56k modem för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 56k modem för min del... men är det inte dyrt med 56k? eller har du fast avgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 FAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag gick ifrån datorn inatt när nerladdningen var på 87%! jag hade gått och lagt mig kommer min syster ut till datorn! när hon går där ifrån så stängde hon av internet! nu står den på 88.3% och hittar inga ''sources''!! nu måste jag göra om allt igen!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 tss, Vet hur det känns. Skickade en viss film till en polare, vid 87% hänge sig HANS dator, då vart HAN arg på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 JA!!!!!!!!!! nu börjar den igen!!!!!!!! fan nu stannade den.. FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 JA!!!!!!!!!! nu börjar den igen!!!!!!!! fan nu stannade den.. FAN! Ladda från suprnova.org (ooopss), där finns den, och för mig gick det i typ 217 kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts