Chrille Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Hur ska jag göra för att kunna få in clipen? Jag har dom på 20fps.. Tar jag ett klipp me 25fps går det skit bra :/.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 d e ju ett väldigt dyrt program och då kanske d e bättre att fråga i ett speciellt preimiere (eller vad d heter) forum för d e nog inte så många här som har d programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 d e ju ett väldigt dyrt program och då kanske d e bättre att fråga i ett speciellt preimiere (eller vad d heter) forum för d e nog inte så många här som har d programmet... Det kan nog finnas en del som har det här, men hur dom har fått tag på det är en anan sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jaja... d har du ju visserligen rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Skulle tro att det finns dom som använder det till sina filmer eftersom många har snackat om det.. Så nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 köpte du programmet eller tänker "prova" d en längre tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Skaffa VIde Vegas 4.0 istället, det är ett mycket användarvänligt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Skaffa VIde Vegas 4.0 istället, det är ett mycket användarvänligt program! kostar d då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ok.. Får väl.. Uhm.. Springa o köpa det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 kostar d då? Går att ladda ner 30-dagars trial på http://www.sonicfoundry.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 ok.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nu har jag det där Vegas Vido 4,.. Hur gör jag för att lägga till text på ett klipp? Så bilden syns samtidigt bara med texten över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Den här topicen passar utmärkt i "Grafik och Film". Och snälla nämn inte på vilket sätt ni skaffat programmet. Redigerad 19 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts