Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 OBS! Innan ni läser vidare vill jag att ni ska veta att jag gillar de nya moderatorne och jag är inte avundsjuk eller nått! Nåväl, det är en sak som jag irriterar mig lite på. Det är att vissa utav moderatorerna ibland svarar på någons inlägg genom att editera det och lägga in ett svar där! Varför gör ni det, så är det väll itne meningen att ni ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tryckte på fel knapp lite ovant förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tryckte på fel knapp lite ovant förstår du Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Så är det faktiskt för mig med när jag är moderator på n0f.rr.nu. Hehe, jag råkar alltid editiera saker. Man är ovan, helt enkelt. Redigerad 6 augusti, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Personligen editerar jag andras inlägg bara i yttersta, yttersta nödfall. Dvs om någon t ex skrivit en serial eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 på vissa forum där jag är mod så editerar jag alla felstavningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 hur quotar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) tryck på knappen det står quote på (uppe till höger i varje post) Redigerad 7 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Personligen editerar jag andras inlägg bara i yttersta, yttersta nödfall. Dvs om någon t ex skrivit en serial eller något. så du har blivit befodrad??? du e ju admin nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 så du har blivit befodrad??? du e ju admin nu... Blaque har alltid varit administratör, gruppen moderators är ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 Blaque har alltid varit administratör, gruppen moderators är ny! ok...men varför ligger han inte i gruppen moderator då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 ok...men varför ligger han inte i gruppen moderator då??? För att han är admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 se det så här Hultenius=gud Blaque=Jesus Moderatorerna=dem vise lärjeungarna Förstår du nu hur systemet ligger till? Hultan är fortfarande högsta hönset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 mAri0n: Bra jämförelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Moderatorerna=dem vise lärjeungarna Var det inte dom tre vise männen som var visa??? Okej jag är en vis lärljunge men dom andra...hallå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts