okka Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nått skumt händer när jag gör missionet Back Alley brawl. Mitt i (när man har hoppat in i bilen med Lance) så hackar det upp och man måste starta om datorn. Jag har fixat lite i Vice City med moddar och sånt, kan det vara felet? Det är nämligen inte så på nått annat mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 det är nog felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 damnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 är det BARA på det uppdraget???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 jo det är BARA på det uppdraget, och sluta spamma, det är absolut förbjudet biatch...och ja det är oerhört moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 kör uppdraget på en anna dator isåfall genom att föra över savet på diskett. så gjorde jag när ett uppdrag alltid hände datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jag har lyckats fixa Back Alley Brawl missionet fast nu när jag ska köra nästa så fuckar det upp sig det också. har väll moddat för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 avinstalera alla moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 är det BARA på det uppdraget???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????moget ganska 0m061 faktiskt hehu, ska jag säga (ganska off-topic, men ändå) raQzo | flummar vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts