Daniel Jhn Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Finns det några flygplan eller helikoptrar på flygplatsen som man kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 nej men ett flygplan finns bakom filmstudion och helicoprarna finns lite övverallt... om du köper ett jätte stort hus så finns d en på taket och en i trädgården... och när du har klarat spelet så finns d en hunter vid fontänen en bit ifrån hamnen där du kan få uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 När du har klarat uppdraget "Dildo Dodo" så finns det en Skimmer (flygplan) bakom filmstudion. Helikoptrar finns lite överallt. När du har fått Vercetti Estate så får du en helikopter på det taket. Om du hittar 80 hidden packages så finns det en Sea Sparrow i trädgården bakom samma hus. Om du klarar storyn så finns det en Hunter i militärbasen, och om du klarar storyn OCH hittar 100 hidden packages så finns Huntern både vid miltärbasen och i Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hur gjorde du den där bilden TobbeH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hur gjorde du den där bilden TobbeH? Vilken bild? Menar du den i signaturen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) japp... Redigerad 6 augusti, 2003 av Lee_Basileye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 tobbe h jag har Vercetti Estate men där finns det ingen helikopter på taket var för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 tobbe h jag har Vercetti Estate men där finns det ingen helikopter på taket var för? Jag heter "TobbeH"! Ibland så krångalar helikoptern på det taket och vägrar komma fram. Men åk runt lite i VC och kom tillbaka senare så kanske den finns där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag heter "TobbeH"! Ibland så krångalar helikoptern på det taket och vägrar komma fram. Men åk runt lite i VC och kom tillbaka senare så kanske den finns där! ok TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts