Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 min stunt film "Ghost Raider" är klar!!! d e den första... men jag vet inte hur jag ska lägga upp den på internet för den e mer än 15 mb stor.. nån som vet eller som vill lägga upp på sin sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 dra över den till mig så hostar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tack!!!! men... hur ska jag dra över den da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tack!!!! men... hur ska jag dra över den da? Jag tror han menar via mail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 tack!!!! men... hur ska jag dra över den da? msn brukar funka (warmedal@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 skit schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 nä bju på film ( robban_zr@hotmail.com ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Du kan ju starta en ny insamling av pengar för att kunna köpa premiere (som jag förövrigt har) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Upson, köpt det orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 just fan. skulle ju lägga upp filmen, sorry glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Kan man få adressen till filmen?? Vill se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Senitel kunde inte lägga upp den men om nån annan kan så vore d skitschyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Den va skit grym Lee_Basileye....är det nån mod så att gubben man är blir osynlig (har ps2)...och ja senitel skickade film därför ja såg den bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 hehe... *förvånad* tack! nää jag vet inte riktigt hur jag gjorde så att han blev onsynlig men men.... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 man tycker på musknappen när man sitter i ett fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 kan man få adressen till filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 adressen finns inte ännu... ingen kan lägga upp den... eller ingen som vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts