DimpZ Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Vars kan man ladda ner mer vcm filer så att man får med mods?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Det är väl meningen att man laddar ner igenom vcmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Ja, men alla moddar finns ju inte där så jag vill få tag på nya! och alla mods ligger i .vcm filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Ähh det suger ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nej!!! Varför tycker du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 suger fett! förstör för hela mod-comunityn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 suger fett! förstör för hela mod-comunityn w0rd, jag bojkottar det programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Jag med.. Usch för vcm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 det funkar inte på min dator, så bojkotta programmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Det är ju bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Det är ju bra!! Nej det är ett program som rent ut sagt stjäl copyrightat material. Och som sagt så förstör det alla modsidor och sånt. Redigerad 6 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Ja men det är ju lättare att lägga in och ta bort mods!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nej det är ett program som rent ut sagt stjäl copyrightat material. Och som sagt så förstör det alla modsidor och sånt. Uhm? det stjäl inte Copyrigth skyddat material? man skriver ju Vem som har gjort modden när man gör en .vcm fil! p*cko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Uhm? det stjäl inte Copyrigth skyddat material? man skriver ju Vem som har gjort modden när man gör en .vcm fil! p*cko Jasså så jag får copiera hela GTAsajten och använda den bara om jag säger att det är Hultan som har gjort den? Och du behöver inte kalla andra för pucko, speciellt inte när du har fel. Redigerad 6 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Uhm? det stjäl inte Copyrigth skyddat material? man skriver ju Vem som har gjort modden när man gör en .vcm fil! p*cko det är inte alla som gör och bara på ett ställe dom lägger även in bilar mm som är exlusiva till vissa sidor, olket är osnällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 det är inte alla som gör och bara på ett ställe dom lägger även in bilar mm som är exlusiva till vissa sidor, olket är osnällt Dem exlusiva bilarna (t.e.x. x-boost.com) tycker jag med det e dåligt att dom tar och lägger in. men jag fattar itnme varför det skulle förstöra modcommunityn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Dem exlusiva bilarna (t.e.x. x-boost.com) tycker jag med det e dåligt att dom tar och lägger in. men jag fattar itnme varför det skulle förstöra modcommunityn? För att alla använder VCM och hänger inte på bilsidorna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 VCMM ska vi bojkotta det förstör absolut modsidorna! man ksa ha gjort det själv(iaf hjälp till att lägga in bilen) inte bara trycka "install" så installerar den sej själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Nej det är ett program som rent ut sagt stjäl copyrightat material. Och som sagt så förstör det alla modsidor och sånt. Det är dom som gör Moddarna som lägger upp dom genom Programmet VCM-Packager Redigerad 7 augusti, 2003 av Jacob_Henriksson_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 (redigerad) Det är dom som gör Moddarna so lägger upp dom genom Programmet VCM-Packager smarto vem som hellst kan ju sno andras moddar och lägga in där det var en som la in moddar från mig skribb stell mf. utan att fråga Redigerad 7 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts