samool Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 inte för att jag tror att det är nån som kan lösa det här "problemet" men iaf.... när man går in på start>kör och skriver www.aftonbladet.se tex. kan man göra så att sidan inte öppnas i nån windows mapp eller webbsida som man redan har öppen... lite konstig fråga men det är värt ett försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 inte för att jag tror att det är nån som kan lösa det här "problemet" men iaf.... när man går in på start>kör och skriver www.aftonbladet.se tex. kan man göra så att sidan inte öppnas i nån windows mapp eller webbsida som man redan har öppen... lite konstig fråga men det är värt ett försök prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 prova... det är ju därför jag frågade, för att det inte går, om du tänkte på det där med "värt ett försök" så var det ju att fråga i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Men varför vill du göra så??? Öppn bara ett nytt förster och det e klart... Tycker att det var en onödig fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2002 Men varför vill du göra så??? Öppn bara ett nytt förster och det e klart... Tycker att det var en onödig fråga det var därför jag skrev att den va konstig bonehead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts