nickee Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Efter 30 min spelande så börjar bakgrunden att flimmra och markörerna på kartan försvinner hur skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Nu får du ge dig, jag förstår att det inte är kul med grafik som krånglar men du har faktiskt redan postat flera trådar om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Efter alla dessa topics som du har gjort borde du väll förstå att det inte är någon som kan hjälpa dig. Det enda jag kan säga är att du borde höra av dig till support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 5 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Alla medlemmar här på gtasajten ca 2000 har väl inte läst min topic hur vet du då att det INTE finns någon som kan hjälpa mig. Alla e ju inte online samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Alla medlemmar här på gtasajten ca 2000 har väl inte läst min topic hur vet du då att det INTE finns någon som kan hjälpa mig. Alla e ju inte online samtidigt typ 1000 av dom är aldrig inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts